reboot

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 10:42
hallo,

mijn pc freezed regelmatig, zo erg dat zelfs mijn reset knop niet meer reageert, maar dat is niet het ergste, hij reboot ook regelmatig. Ik heb er laatst een asus p4p800sx in gezet, hij reboot meestal onder gta san andreas. wat heb ik geprobeert:

alle overige hardware eraf
aopen xpower 350 watt voeding
temps gechecked, lijkt in orde,

Who knows the problem?

Thanx

p.s. Hij hangt eerst ff voordat hij reboot, mss hdd? 200 gig maxtor sata

[ Voor 9% gewijzigd door __xeno__ op 10-09-2005 12:32 ]

Verwijderd

je kan misschien eerst wat meer info geven. post al je specs eens even. Hoeveel geheugen heb je steken? weet uit ervaring dat ie daar ook nog al eens door blijft steken. Welke drivers voor je videokaart gebruik je? Om kort te zijn: graag wat meer info, dan kunnen we wat voor je doen

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Heb je deze al doorgenomen?
Als je computer reboot houdt dat meestal in dat je een bsod krijgt en dat windows automatisch herstart. Als je het herstarten dus uitzet kan je de foutmelding lezen en door google gooien.

edit: Hoe je dit uit moet zetten staat ook in bovenstaand linkje

[ Voor 11% gewijzigd door Sallin op 10-09-2005 12:39 ]

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-05 11:52

nIghtorius

Poef!

__xeno__ schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 12:31:
hallo,

mijn pc freezed regelmatig, zo erg dat zelfs mijn reset knop niet meer reageert, maar dat is niet het ergste, hij reboot ook regelmatig. Ik heb er laatst een asus p4p800sx in gezet, hij reboot meestal onder gta san andreas. wat heb ik geprobeert:

alle overige hardware eraf
aopen xpower 350 watt voeding
temps gechecked, lijkt in orde,

Who knows the problem?

Thanx

p.s. Hij hangt eerst ff voordat hij reboot, mss hdd? 200 gig maxtor sata
heeft GTA SA niet vaak problemen met bepaalde geluidsstuurprogramma's? probeer eens start->uitvoeren DXDIAG en ga na het geluid tabje en schakel al het geluidsversnelling eens uit en probeer het opnieuw.

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 10:42
ik heb nu al mijn hardware overgezet op een ander moederbord en hdd en kast + voeding kijken wat hij daar mee doet.

• Mafkees
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Maar toch blijft het vaag dattie reboot..

Ik neem aan dat dit je specs zijn, gezien je signature :P
Specs pentium 4 2,4 ghz northwood, 1 gig ddr mem. (1 module kingston andere weet ik zo niet ), 400 watt voeding (geen merk),200 gig sata, ax4spe-un mobo ( nog wel komt een gigabyte in ivb met vage sata problemen), geforce 6200 256 mb

Het zou kunnen dat je voeding te zwak is, merkloze voedingen zijn niet altijd zo heel geweldig. Men zegt dat ze 400 Watt leveren, maar daar blijkt dan weinig van waar te zijn. Misschien geeft je geheugen compabiliteit problemen omdat je 1x kingston en iets anders hebt. Als dat ook kingston is lijkt het me stug dat dit iets zou kunnen betekenen. Download CPU-Z eens en kijk wat voor geheugen je er in hebt :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

De topicstart voldoet helaas niet aan het PMG Beleid :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.