"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
Je bedoelt de print-lay-out?
Ik kan daar wel aan komen. Hoewel, Kaj waarschijnlijk beter.
Ik kan daar wel aan komen. Hoewel, Kaj waarschijnlijk beter.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Je kunt gewoon contact opnemen met grundig, en als ze service bieden is het geen probleem.
Met Akai en Sony heb ik nog nooit problemen gehad.
Maar als je het particulier bestelt, is het toch effe wat duurder.
Weet niet wat voor werk FatalError en Kaj doen, maar als hun het ook voor je kunnen regelen, accepteer het aanbod.
Want het is zeer frustrerend als je een mail krijgt waar in ze vermelden:
Sorry geachte heer .............
Inverband met het bedrijfsbeleid verstrekken we geen Print Layout's aan particuilieren.
Kan je dan vertellen dat je zeer Sagie wordt.
Mzzl Diamon
Ps. kan wel een print-layout gebruiken van een 12 (d8 ik) hubs 3com.
Iemand ???????
Met Akai en Sony heb ik nog nooit problemen gehad.
Maar als je het particulier bestelt, is het toch effe wat duurder.
Weet niet wat voor werk FatalError en Kaj doen, maar als hun het ook voor je kunnen regelen, accepteer het aanbod.
Want het is zeer frustrerend als je een mail krijgt waar in ze vermelden:
Sorry geachte heer .............
Inverband met het bedrijfsbeleid verstrekken we geen Print Layout's aan particuilieren.
Kan je dan vertellen dat je zeer Sagie wordt.
Mzzl Diamon
Ps. kan wel een print-layout gebruiken van een 12 (d8 ik) hubs 3com.
Iemand ???????
And The Only One
Van zo'n hub zal je echt geen print lay-out kunnen krijgen, zelf een erg handige technicus zal liever geen SMD troep gaan vervangen. Als zoiets kapot is moet het gewoon naar de fabrikant.
Als je het typenummer van die Grundig geeft kan ik wel proberen een print lay-out te krijgen
Als je het typenummer van die Grundig geeft kan ik wel proberen een print lay-out te krijgen
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh