Toon posts:

TCP/IP ontbreekt? Weet probleem niet echt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Laat ik maar meteen van start gaan: Sinds vorige week ofzo als ik World of warcraft speelde viel mijn internet er op eens uit. Nou, ik dus naar netwerkverbindingen en lan/1394-verbinding herstellen en dan deden ze het weer. Maar sinds eergister is ie pas echt van slag(speel al weer een week geen World of warcraft). Mijn internet sloeg af om de 20 min en als ik mijn 1394-verbinding probeerde te herstellen kreeg ik de volgende error:
Afbeeldingslocatie: http://www.web-idee.nl/nieuw/error1.jpg
Het vreemde was, was dat ik hem wel ingeschakeld had:
Afbeeldingslocatie: http://www.web-idee.nl/nieuw/error2.jpg
en het plaatje van de eigenschappen van Internet-protocol(TCP/IP):
Afbeeldingslocatie: http://www.web-idee.nl/nieuw/error3.jpg
En als ik mijn lanverbinding probeerde te herstellen kreeg ik >soms< een error, namelijk dat hij geen IP kon vinden ofzo. Ik had hem vanacht voor de zekerheid laten virusscannen, maar er was niets gevonden. En ik had hem dinsdag ook nog eens met ad-aware gecheckt maar daar vond hij ook niets schadelijks.

Ik heb verder niets aan de settings gekloot(wel geprobeert maar alles onthouden en weer terug gezet) en op mijn vader's pc deed internet het wel gewoon maar gisteravond kreeg ie opeens constant een error - die ik nu overigens ook om de minuut heb - :
Windows-systeemfout
Er is een IP-adresconflict met een ander systeem op het netwerk gevonden.

Zelf weet ik zo goed als niets van internet/netwerk verbindingen en niemand op msn weet hoe dit opgelost moet worden. Wel heb ik de probleem-oplosser gebruikt in Windows XP maar die kon mij niet helpen.

Het enige dat ik weet van mijn internet verbinding is dat ik van xs4all - ADSL heb(ik download met ~320 kb per sec) en we hebben een kast met een paar van die modems( ?) maar alle draadjes en dingetjes zitten er in.

Als je vragen hebt moet je die gerust stellen, dan zal ik ze proberen te antwoorden!
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!!!

Mvg, Julius

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:43

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Die 1394-verbinding is niet echt een netwerkkaart maar een firewire kaart. (Het is wel mogelijk om met firewire een netwerkje op te zetten, maar ga er maar van uit dat jij dat niet hebt.)
Draai eens op de pc met het probleem WinsockXPfix. Hiermee worden je netwerksettings compleet gereset.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

Topicstarter
FlipFluitketel schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 11:24:
Die 1394-verbinding is niet echt een netwerkkaart maar een firewire kaart. (Het is wel mogelijk om met firewire een netwerkje op te zetten, maar ga er maar van uit dat jij dat niet hebt.)
Draai eens op de pc met het probleem WinsockXPfix. Hiermee worden je netwerksettings compleet gereset.
geprobeert, computer opnieuw opgestart maar nu doet ie het helemaal niet meer:( Ik zit nu op de pc van mn pa.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou even melden dat het probleem is opgelost! Ik heb de vader van een vriend gebeld en die zei dat ik de stroom van mijn vigor-doosje voor 30 sec eraf moest halen EN HIJ DOET HET WEER :*)

Check je later

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 12:07:
Ik wou even melden dat het probleem is opgelost! Ik heb de vader van een vriend gebeld en die zei dat ik de stroom van mijn vigor-doosje voor 30 sec eraf moest halen EN HIJ DOET HET WEER :*)

Check je later
^^omijngod, laat ik maar niks zeggen :X

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:21

BCC

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 12:09:
[...]
^^omijngod, laat ik maar niks zeggen :X
Hij heeft wel mooie plaatjes bij de openingspost :)

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Pagina: 1