Toon posts:

Droevig ... Habbo thread gesloten

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
zonder oplossing.

die FAQ van Habbo had ik uiteraard al lang gevonden, maar het probleem is niet m'n firewall ; het is de proxy !!
Standaard poorten is geen probleem voor m'n proxy, het zijn die uitzonderingen ... daarom heb ik zelfs Socks5 (FreeCap) geinstalleerd.
Had gehoopt dat er meer mensen waren die problemen hebben (opgelost) met gamen vanaf een client in een LAN via de server over exotische poorten ...

Toch bedankt ... :|

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

ehhmm, waar heb je het over :?

edit:
hier had je het dus over: Habbohotel achter proxy ?

[ Voor 62% gewijzigd door eghie op 10-09-2005 11:11 ]

• Cruz
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-10-2025
Ik weet dat een nichtje van mij op habbo komt via Internet Connection Sharing, dus het zou theoretisch geen probleem moeten zijn...

Je kan eens gaan debuggen, kijken waar het probleem precies zit; misschien ligt het inderdaad niet aan de proxy maar aan de client instellingen?

Btw, threads worden soms wel een beetje erg overhaast snel gesloten @ mods... Volgens mij is het de bedoeling om mensen te helpen hier op GoT? Wat is het nut van het sluiten van een thread als er niet in geflamed wordt?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mail dan even naar korakal @ tweakers.net en leg het uit. Het kan best zo zijn dat een topic om een verkeerde reden gesloten wordt, dat kan je ook even in een mailtje aangeven. Een nieuw topic openen is niet de bedoeling.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

gezellig, dubbel :P

[ Voor 92% gewijzigd door JvS op 10-09-2005 11:27 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-04 17:48

Remy

I usually get 100% accuracy

JvS schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 11:27:
Mail dan even naar korakal @ tweakers.net en leg het uit. Het kan best zo zijn dat een topic om een verkeerde reden gesloten wordt, dat kan je ook even in een mailtje aangeven. Een nieuw topic openen is niet de bedoeling.
Zie ^^^ :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.