Nieuw mobiel abbonement: enkele vragen

Pagina: 1
Acties:

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:13

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Mijn huidige, T-mobile abonnement loopt nog tot april, maar ik heb eigenlijk geen zin om zo lang nog te wachten met het aanschaffen van een nieuwe telefoon. Bovendien heb ik een sim only 150 abbo, dus die 11 euro zal ik ook niet hard missen.

Nu heb ik wel enkele vragen, die ik niet op de sites van de aanbieders kan vinden (of iig niet duidelijk)

- hoe staat het met de dekking van Telfort? Ik heb nu T-mobile, en ja ze hebben wel grotendeels landelijke dekking, maar op veel plaatsen dan zo slecht dat je nog geen normaal gesprek kan voeren.
- Hoe zit het met de dekking van Tele2? Hebben ze eigen masten trouwens, of is het eigenlijk ook een ander netwerk (net als bij AH mobiel, waar het meen ik telfort of orange is)

- Ik heb nog tot april mijn abbo, als ik nu een andere provider neem, kan ik dan toch mijn nummer behouden, of is mijn huidige nummer tot april "in bezit" van T-mobile?

- bestaan die cashback constructies nog, ik ben in mijn zoektocht geen site tegengekomen die het heeft?

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Ik kan niet heel specifiek al je vragen beantwoorden. Kan wel zeggen dat ik telfort OK vind, maar ook T-mobile valt bij mij onder OK. Tele2 heeft geen eigen netwerk, en denk dat ze idd op Telfort zitten.
Cashback bestaat nog wel, maar je ziet het niet vaak meer.

Een site met veel info waar je zeker verder zult komen op zoek naar de 'best deal' is www.telecomvergelijker.nl

Geen inspiratie

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
greatgonzo schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 09:52:
Mijn huidige, T-mobile abonnement loopt nog tot april, maar ik heb eigenlijk geen zin om zo lang nog te wachten met het aanschaffen van een nieuwe telefoon. Bovendien heb ik een sim only 150 abbo, dus die 11 euro zal ik ook niet hard missen.

Nu heb ik wel enkele vragen, die ik niet op de sites van de aanbieders kan vinden (of iig niet duidelijk)

- hoe staat het met de dekking van Telfort? Ik heb nu T-mobile, en ja ze hebben wel grotendeels landelijke dekking, maar op veel plaatsen dan zo slecht dat je nog geen normaal gesprek kan voeren.
Dat verschilt uiteraard per lokatie. De een vindt het goed, de ander niet; misschien dat je eerst een prepaid-kaartje moet proberen om te kijken wat voor dekking jij hebt.
- Hoe zit het met de dekking van Tele2? Hebben ze eigen masten trouwens, of is het eigenlijk ook een ander netwerk (net als bij AH mobiel, waar het meen ik telfort of orange is)
Tele2 gebruikt idd het netwerk van Telfort.
- Ik heb nog tot april mijn abbo, als ik nu een andere provider neem, kan ik dan toch mijn nummer behouden, of is mijn huidige nummer tot april "in bezit" van T-mobile?
Vraag het aan T-mobile.
- bestaan die cashback constructies nog, ik ben in mijn zoektocht geen site tegengekomen die het heeft?
Beter zoeken, want ze bestaan nog steeds. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-02 21:43

AirX

Tweak Guru

Binnenkort wordt Telfort door KPN overgenomen... hopelijk kunnen Telfort klanten dan ook de KPN masten gebruiken :Y)

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:13

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Gedaan, het is mogelijk je abbo bij t-mobile af te kopen. Dan betaal je gewoon de resterende maanden, wordt je abbo gestopt en kan ik gebruik gaan maken van een andere.
Beter zoeken, want ze bestaan nog steeds. :Y)
http://www.belconcurrent.nl/ bijvoorbeeld?
AirX schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 10:16:
Binnenkort wordt Telfort door KPN overgenomen... hopelijk kunnen Telfort klanten dan ook de KPN masten gebruiken :Y)
Is dat zo? Want een van de redenen om over te stappen is dat ik op mijn nieuwe adres baggerontvangst met T-mobile heb

[ Voor 3% gewijzigd door greatgonzo op 10-09-2005 10:32 ]