[AUTORADIO] Goedkoop afhaaladres

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jnr24
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-01 12:59
Ik heb wat gezocht en vergeleken op internet. Ik zoek een autoradio als bijvoorbeeld de Pioneer DEH-5730 (voornamelijk rode verlichting, draaiknop en mp3). Op internet vind je deze al voor 161, bij Correct wordt dit al 236 euro. Bij de mediamarkt hadden ze hem niet eens en deze is nog duurder dan correct met andere modellen.

Kent iemand een goedkoop adres waar ze wel wat op voorraad hebben en ik het gewoon kan ophalen (omgeving Den Haag) ? Ik rij niet graag nog een week zonder radio.

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-02 01:07

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

Ron de vries (in hoorn) : www.rondevries.nl
Halfords (overal) : www.halfords.nl
Pick2pay (in Elst) : www.pick2pay.nl

enz enz enz

edit 1
Kijk hier net op de site van pick2pay, daar staat hij al voor 151e ipv 170e vorige week.
Hmm had toch nog een radio nodig voor me golf 4 met idd blauw/rode verlichting en mp3 :Y)

edit 2
http://www.carmedia.nl/ in almere maybe ook iets

[ Voor 52% gewijzigd door Ossenaar op 10-09-2005 01:48 ]

De kick van Electric!

• jnr24
Mmmm de randstad is niet echt carhifi prijsvriendelijk. Het is allemaal toch vrij ver fietsen (of rijden, zeker zonder radio ;)

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:06
Als je echt goedkoop een autoradio wilt hebben met je naar de sloop gaan. Veel (lease) auto komen daar total loss binnen ( achterkant inelkaar) en daar zitten meestal nog goede radio's in. Een vriend van mij haalt daar regelmatig voor 30 euro goede radio's vandaan met cd speler erop.

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-02 19:00

@r!k

It is I, Leclerq

Ik heb een aantal keer bij pick2pay besteld en uitstekende service hoor. Je kunt hem gerust daar bestellen. Zijn echt neit duur

Een hele rij microsoft certificeringen.

• jnr24
Nou ik heb hem bij redcoon besteld. 168 euro incl rembours.
Pick2pay was een paar euro goedkoper maar had iets over vakantie over twee weken op hun website dus dat vond ik net even te tricky.
Pagina: 1