[TV OUT] Verschillende Resoluties

Pagina: 1
Acties:

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:42
Na een vage titel een correct verhaal.

Ik ben in het bezit van een Shappire 9800Pro kaart de TV OUT hiervan werkt prima!
Echter draai ik op mijn monitor 1280x1024, op mijn 2de kanaal(TV) is dit ook 1280x1024 mijn tv ondersteund echter maar 1024x768. Is er een mogelijkheid om hiervoor verschillende resoluties te gebruiken?

Ik heb al veel dingen geprobeert maar krijg mijn secondaire kanaal niet op 1024x768.
Is dit mogelijk ?Of moet ik teleurgesteld worden?

Heb de search en google al afgezocht maar kan niets zinnigs vinden.
Graag alleen reacties met antwoorden die nuttig zijn.

Alvast bedankt. _/-\o_

//EDIT//

Ik gebruik het programma Ati Tray tools om het inte stellen als je ook bij de eigenschappen van me beeldscherm kijkt staat daar TV OUT uitgeschakeld omdat het via het programma ATI Tray Tools reregelt word...

[ Voor 16% gewijzigd door Daros op 10-09-2005 00:42 ]

Verwijderd

Dit kan je gewoon met je driver oplossen. Als dat nu nog niet kan, download dan de laatste driver en dan moet het lukken.

• Daros
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 00:39:
Dit kan je gewoon met je driver oplossen. Als dat nu nog niet kan, download dan de laatste driver en dan moet het lukken.
Ik heb de nieuwste omega drivers waar kan je dit dan instellen ?

//EDIT//

Ik gebruik het programma Ati Tray tools om het inte stellen als je ook bij de eigenschappen van me beeldscherm kijkt staat daar TV OUT uitgeschakeld omdat het via het programma ATI Tray Tools reregelt word...

[ Voor 28% gewijzigd door Daros op 10-09-2005 00:41 ]

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

dat moet gewoon kunnen via de scherminstellingen van windows.
als je je tv als desktop extension gebruikt, kan je iig een andere resolutie gebruiken. bij desktop cloninc niet, omdat je dan een kopie van je eerste scherm naar de 2de stuurt. (en dan moet de resolutie gelijk zijn)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Daros
FireWurX schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 00:41:
dat moet gewoon kunnen via de scherminstellingen van windows.
als je je tv als desktop extension gebruikt, kan je iig een andere resolutie gebruiken. bij desktop cloninc niet, omdat je dan een kopie van je eerste scherm naar de 2de stuurt. (en dan moet de resolutie gelijk zijn)
Zie mijn Edit, ik gebruik een Clone dus zoals ik nu begrijp uit jou verhaal is dit helaas niet mogelijk :(