Ik ben wat aan het knutselen met een formulier maar kom er op dit moment even niet uit.
Wat ik namelijk wil is dat er 2 rijen worden toegevoegd als ik op een knop klik met "rijen toevoegen" tevens moeten deze velden als ze worden toegevoegd niet dezelfde id krijgen anders werkt namelijk het label niet meer.
Ik hoop dat iemand hier toevallig een site weet waar ik eventueel het scriptje zou kunnen vinden of mij een beetje op weg zou willen helpen want van javascript weet ik helaas niet al teveel af.
Wat ik namelijk wil is dat er 2 rijen worden toegevoegd als ik op een knop klik met "rijen toevoegen" tevens moeten deze velden als ze worden toegevoegd niet dezelfde id krijgen anders werkt namelijk het label niet meer.
Ik hoop dat iemand hier toevallig een site weet waar ik eventueel het scriptje zou kunnen vinden of mij een beetje op weg zou willen helpen want van javascript weet ik helaas niet al teveel af.
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <table> <tr> <td><label for="voornaam1">Vooraam</label></td> <td><input type="text" name="voornaam" id="voornaam1" value="voornaam" /></td> </tr> <tr> <td><label for="achternaam1">Achternaam</label></td> <td><input type="text" name="achternaam" id="achternaam1" value="achternaam" /></td> </tr> </table> |