Toon posts:

Bona / Lex BN693A

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik ben op zoek naar een handleiding van de Lex BN693A. Het is een oud moederbordje met een Via VT82C693A chipset. Is ook wel onder de naam Bona verkocht, maar geen van beiden heeft een manual op hun site. Ik heb me het ongans gezocht op internet, maar niks beters kunnen vinden dan de manual van de Jetstar 693AS, die toch niet geheel hetzelfde is. Ook de importeur van Bona / Lex in NL reageert niet op mailtjes hieromtrent.

Bij voorbaat dank.

Ruben

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:42

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Misschien is het ook slim om te vermelden wat je in die handleiding wenst te vinden? Een bepaalde setting ofzo?

offtopic:
Grappig, ik heb nog een Intel Celeron 667MHz gehad op de Jetway 693AS :P

[ Voor 8% gewijzigd door Ultraman op 09-09-2005 23:53 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Verwijderd

Topicstarter
Meerdere zaken. Dit mobo zat in een computer die ik graag een 2e leven wil geven, door bv snellere CPU die ik hier ook nog heb liggen erin te stoppen.
Wil graag jumpersettings etc. weten en bovendien lijkt het me wel handig een handleiding te hebben zodra ik in de problemen kom met het verwisselen van jumpers.

• Squee
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
Het lijkt er ook op dat ze nooit Manuals vrij hebben gegeven op hun website... had je hem al gechecked via de Internet Archive "wayback" machine? Je kon daar in ieder geval wel nog een bios update downloaden... maar of dat echt relevant is of je verder zou helpen weet ik niet, manuals kon ik er ook niet mee vinden helaas. :/

[ Voor 3% gewijzigd door Squee op 10-09-2005 02:17 . Reden: typfoutjes fix ]

Please do not contact me telepathically.

Verwijderd

Topicstarter
ja die driver en bios update kon ik nog wel vinden. Originele verkoper heeft de handleiding ook niet meer, was ook al 5 jaar geleden dat ik dat ding kocht. eigenlijk wel suf dat die handleiding niet meer te vinden is op internet, zou een bedrijf toch gewoon standaard op zijn site moeten hebben staan. Dat is dan blijkbaar de prijs die je betaalt als je spullen koopt van peppie-en-kokkie hardware producenten.

Verwijderd

Topicstarter
Voor wie ooit nog zoekt naar deze manual, hier heb ik 'm gevonden:

http://www.jetway.com.tw/evisn/download/socket370/J693A.exe
Pagina: 1