Bovendien zie je een aantal malen de schaduw op de achtergrond, maar dat zal je ook wel vaker hebben gehoord. Bij foto 3 vind ik dat een beetje storend.
Ik vind dit een leuke serie, er wordt volop gelachen en de modellen lijken er wel plezier in te hebben.
Foto 3 vind ik echter een beetje raar... lijkt wel of ze gaan tongzoenen

[ Voor 16% gewijzigd door T.T. op 09-09-2005 21:19 ]
Foto 3 en 8 zijn kwa kleur opeens heel anders dan de rest, denk dat dit een foutje is? Het is een soort geel/groene zweem.
[ Voor 4% gewijzigd door salient op 09-09-2005 21:20 ]
--
deze zijn gaaf geworden Reem
|>
Is niet offtopic hoor Claudia: zulk spontaan commentaar van de modellen zelf ben ik erg blij meemiss_bleu schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 22:11:
even geheel offtopic
deze zijn gaaf geworden Reem![]()
[ Voor 33% gewijzigd door Remy op 09-09-2005 22:15 ]
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Wat jij kan kan ik ook maar dan harder...
3 past er idd niet helemaal bij maar da's niet zo'n ramp.
1, 8 en ook een beetje 10 zijn m'n favorieten wel
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Verwijderd
Verder vind ik het leuke modellen, #10 is top!
Soewieso zijn de laatste foto's steeds beter, alsof de sfeer tijdens de shoot heel goed en ontspannen was, en dat lijkt ook duidelijk over te komen ...
Wat ook een beetje opvalt is dat in vrijwel alle foto's de modellen heel erg 'gelijk' worden gefotografeerd, alsof de fotograaf ook niet zijn aandacht op een specifiek model wilde richtten, en continue die aandacht 'eerlijk' verdeeld...
Waar dat juist het minste gebeurt, in foto 9, waar de focus eerder op Claudia ligt en melanie een soort van 'ondersteunende' functie heeft, is de atmosfeer gelijk ook een stuk persoonlijker en die foto is dan ook erg 'lief' geworden
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.
Foto 4 was misschien spannender geweest met van die mooie plastic net-echt guns, maar ik kan me voorstellen dat Remy die niet bij de hand hadFrogmen schreef op maandag 12 september 2005 @ 14:33:
Alleen foto 4 die pose, sorry nee laat maar.
Zo'n soort foto hadden ze trouwens al eens eerder gemaakt, was dus gewoon een klassieke opzet, maar dat weet je niet als je die eerdere foto nooit gezien hebt
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Mjah... een beetje lastig te zeggen. De foto's in part 2 spreken me meer aan qua compositie. Hierboven staan naar mijn mening iets te veel "vrolijke" foto's waar in part 2 voor mijn gevoel iets meer sfeer is.Remy schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 15:50:
OmeRoon:wat vond je indrukwekkender aan part 2 dan?
Ook qua kleuren van de kleding vind ik part 2 beter, het knalt daar echt van je scherm af door die felle kleuren (met name de eerste foto's). Dat mis ik hier een beetje... de witte kleding op een witte muur maken het een beetje... uh.... "eentonig"? Tis niet helemaal het woord wat ik zoek maar ik kan het eigenlijk niet helemaal omschrijven.
Overigens wil dat niet zeggen dat ik de foto's niet goed vind, ik vind alleen je 2e serie beter.
Wat jij kan kan ik ook maar dan harder...
Er komt hier niks door?
edit: hmmz nou doen ze het wel
Ik vind vooral 9 en 10 er uitspringen
[ Voor 33% gewijzigd door kamstra op 12-09-2005 15:38 ]
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Verwijderd
Goede pics imo... best spontaan...
alleen bij 8 kijkt die linker niet in die rechter d'r ogen... wat kinda jammer is...