kleur mist bij HP printer

Pagina: 1
Acties:

• Da BJ
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-07-2024
Hallo,
Ik heb een HP 850C, al een beetje een oudje, maar ja, hij werkte altijd wel. Ik heb 'm een poosje uit gehad omdat ik 'm niet gebruikte, maar heb 'm vandaag weer aangesloten. Hij heeft een half jaartje stil gestaan, en ik heb er nieuwe cartridges in gedaan. Nu het probleem,
Hij drukt geen geel af!
Wazig toch? Iemand enig idee hoe dat kan? Ik heb geprobeerd om de koppen schoon te maken, maar als dan die test pagina afgedrukt word dan mist gewoon helemaal het gele gedeelte....

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:47

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ofwel hij is op, verstopt, opgedroogd of defect.
Gewoon nieuwe cartridge kopen.

Edit: niet goed gelezen. Wellicht zijn de contactpuntjes in je printer vies? Even schoonmaken met alcohol.

[ Voor 43% gewijzigd door Microkid op 09-09-2005 21:42 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-02 06:34
Microkid schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 20:38:
Ofwel hij is op, verstopt, opgedroogd of defect.
Gewoon nieuwe cartridge kopen.
Als ik de TS goed begrijp heeft hij dat al gedaan.

Wat heb je voor cartridges? Met of zonder geintegreerde spuitmondjes?

• Da BJ
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-07-2024
ik heb inderdaad de contactpunten schoongemaakt, niet met alcohol maar ze glimmen erover, dus ik denk dat daar het probleem niet ligt. Ik weet eigelijk niet zeker of ik geintegreerde spuitmondjes heb, ik denk het echter wel. Volgens mij zit er namelijk niet genoeg ruimte om nog een spuitkop te bevatten. Het enige wat ik eigelijk bedenken kan is een kabelbreuk ofzo in de aanstuurkabel... Maar dat lijkt me eigelijk wel wat extreem...

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-12-2025
Wat gebeurt er als je de kleurencartridge op een papier drukt ?
Dan zou je blauw, rood en geel moeten zien.