Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

UMTS storing Vodafone

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Ik heb al sinds gisterenmiddag geen 3G (umts) dekking meer via Vodafone, heb al 2x gebeld met de helpdesk.

Eerst zei men dat er een storing was geweest en dit ik mijn toestal 15 min uit moest zetten en dan handmatig eerst een 'fout' netwerk moest selecteren (bv kpn). En daarna Vodafone, hielp dus niet.

Paar uur later weer gebeld en dan krijg ik te horen: Tja meneer ik zal het maar zeggen: we hebben te maken met een storing, wat is uw postcodegebied, zodat we de storing kunnen herleiden.

Onderhand bijna een dag verstreken en nog steeds geen UMTS weer. :'(

Hebben meer mensen deze problemen?

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Tja als men toegeeft dat ze een storing hebben dan hebben meerdere mensen er last van he ;)
Wat wil je nu eigenlijk met dit topic bereiken?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
Even checken eigenlijk of er meer mensen probs hadden, lijkt me toch vaag dat zoiets meer dan een dag duurt?

Heb me toestel net en dacht dat deze misschien kuren had.

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik heb het ook, erg irritant. Wil ik gister net een belangrijk videobelletje plegen, is het UMTS netwerk niet actief :(

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:44

Korakal

Up up up!

Denk niet dat een topic op GoT hier heel veel bij gaat helpen 8)7

Dit topic is gesloten.