Toon posts:

iTunes info in kolommen omwisselen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het gebeurt bij popmuziek bijna nooit en bij klassieke muziek bijzonder vaak dat de informatie in de kolommen fout staat bij het importeren van cd's.
Dus de naam van de nummers staan in de kolom artiest en de artiest naam staat dan in de kolom naam (bijvoorbeeld).
Kan je niet alle gegevens uit een kolom selecteren en die dan in zijn geheel omwisselen met een andere kolom of copy en pasten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik zoiets tegen kom gebruik ik het programma tag&rename
eerst je tags naar filename omzetten, en daarna omgekeerd inlezen en de klus is gefikst. (30 dagen gratis demo dacht ik)

Verwijderd

http://www.dougscripts.co...page=5#swaptrackandartist

Daarna gewoon je nummers selecteren en je script draaien en klaar. Op bovenstaande site staan trouwens nog veel meer van die handige scriptjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kijk dat geeft de burger moed.
Overigens ik ben nu alle cd's aan het invoeren die in mijn huis rondslingeren en wil dat mijn dochtertje ook alles op haar computer kan afspelen.
En guess what?......
iTunes rules!!!!!!!!!!!!!!
Alles wat ik wil lukt dus ook, en op een logische manier.
Ik krijg toch wel het gevoel dat het dus niet de hardware maar de softwarwe is van Apple die dus zo goed werkt.
Of laat ik het netter zeggen: apple software sluit vele malen beter aan op mijn manier van denken in de zin van wat ik logisch vind , dan Microsoft tot nu toe.