[warez] Wat is nou wareztalk?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Topicstarter
In het topic Qorne in "Het Playstation Portable topic Deel 10" PSP topic.

Wordt er wel gesproken over homebrew enz, in hoevere mag dit eigenlijk? mag je over homebrew praten? of helemaal NIET?

Tot hoe ver mag je nou gaan, want ik ben bang dat ik zelf steeds op het randje zit, daar heb ik geen zin in.

Alvast Bedankt voor de informatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:21

Nik

Tja, ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die een eigen OS voor hun spul willen maken, dus waarom ook niet? Daarnaast kun je best wel 'iets over illegale dingen zeggen, maar, geen linkjes, filenames of vragen over warez :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is inderdaad een goed punt. We hebben gepraat over loaders en firmwares een tijd zijn gangetje laten gaan, omdat het over homebrew spul ging. De afgelopen week gaat het echter veel meer richting ISOs en "Welke firmware heb ik nodig voor illegaal spel X". Dat is niet de bedoeling.

Crash, Fuelke en ik moeten het nog bespreken. Tenzij iemand hier een URL heeft waarin duidelijk staat dat homebrew en loaders verboden zijn, kan het wmb voor nu doorgaan. Maar zodra het gaat om het werkend krijgen van illegale zooi, dan ga je te ver. Net als in andere topics eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:41

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

[user-mode]

Sony heeft beveiligingen ingebouwd omdat het niet wilt dat er homebrew zut op de PSP gedraaid wordt. Dat is Sony's goed recht, maar het is wel jouw apparaat en jij mag daar in principe mee doen wat je wilt, zolang je geen inbreuk maakt op de auteursrechten e.d.. Reverse engineering is in europa naar ik meen zelfs toegestaan om apparaten te ontwikkelen die ermee samen werken. Bij het gebruiken van een gecrackte firmware maak je echter wel inbreuk op dat recht omdat ze tot stand zijn gekomen door aanpassingen aan de originele firmware. Als iemand zijn eigen firmware from scratch zou schrijven dan zou er niets aan de hand moeten zijn. Aan het laden en maken van homebrew applicaties is echter niets strafbaars, afgezien van de dingen die uiteraard sowieso gelden voor het maken en gebruiken van software.

[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 13-09-2005 12:51 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol iedere domme mens kan illegale games vinden ofzo zoek een torrent ofzo :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:58:
Het gaat erom wat er wel mag en wat er niet mag, niet waar je het kan vinden.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:58:
Lees deze link even :)

Professionele website nodig?

Pagina: 1