Ik draai XP op een 120 GB Maxtor schijf. Deze schijf bestond tot gisteren uit 2 partities, een met het os etc. en een met backups, muziek e.d. Nu leek het me gisteren wel leuk om Suse eens te installeren. Dus ik met Partition Magic wat ruimte van allebei de partities afgehaald en daar een linux partitie van gemaakt van ongeveer 5 GB.
Nu probeerde ik zojuist op mijn backup partitie te komen vanuit windows en nu krijg ik de melding "Schijf is niet geformateerd, formateren ja/nee?". En als ik Partition Magic opstart krijg ik de volgende error: "init failed error 117, partitions drive letter cannot be identified".
Ben ik al deze data nu kwijt of is er een manier om (liefst niet textbased) deze data terug te krijgen?
Nu probeerde ik zojuist op mijn backup partitie te komen vanuit windows en nu krijg ik de melding "Schijf is niet geformateerd, formateren ja/nee?". En als ik Partition Magic opstart krijg ik de volgende error: "init failed error 117, partitions drive letter cannot be identified".
Ben ik al deze data nu kwijt of is er een manier om (liefst niet textbased) deze data terug te krijgen?
[ Voor 11% gewijzigd door Janssen op 09-09-2005 18:36 ]