Voor de vakantie is m'n 9800PRO ter ziele gegaan
Tijdje met Radeon 7000 gezeten, maar prestaties zijn brak.
Dus gister was het tijd voor wat nieuws! Het is een Leadtek A400 LE geworden. Joepiee!! Ik de kaart erin alles werkt enzo. 3dmark03 gedraaid een leuke 6930 punten. Gelezen dat unlocken goed wil. Dus ik tutorial zoeken met IE. Alles zag er goed uit.
Ik heb alles unlocked. dus heb nu 16 pipelines en 6 shaders open staan. Ik weer benchen 9410 punten. woeii!!! Stuk beter, ik blij. Onderstussen aandachtig opgelet voor artifects. Niets te zien.
Dus maar es een spelletje aanslingeren: Knights of the Old Republic 2. Zag er prima uit. geen artifacts ofzo iets.
Eenmaal terug op de desktop maar is het t.net nieuws lezen. "hmmm vreemd die roode puntjes in dat plaatje
Naja zal wel." volgende pagina, weer die puntjes. F5, puntjes weg. Vreeeeemd. Ik beetje scrollen en daar waren die puntjes weer. Voor die unlock niets vreemds gezien. En ze zitten alleen in pics en niet over de rest van de pagina. screenshotje (source). Het moge duidelijk zijn dat dit niet klopt
Mijn vraag aan jullie: wat kan dit zijn
Komt het door die unlock en is er dus toch iets fout. Maar waarom zie ik dat dan niet als ik aan het gamen sla? Driverbug? IE fout?
Specs:
P4 2.8
P4P800
WinXP Sp2 met alle patches enzo.
Driver 78.01 WHQL
Dus gister was het tijd voor wat nieuws! Het is een Leadtek A400 LE geworden. Joepiee!! Ik de kaart erin alles werkt enzo. 3dmark03 gedraaid een leuke 6930 punten. Gelezen dat unlocken goed wil. Dus ik tutorial zoeken met IE. Alles zag er goed uit.
Ik heb alles unlocked. dus heb nu 16 pipelines en 6 shaders open staan. Ik weer benchen 9410 punten. woeii!!! Stuk beter, ik blij. Onderstussen aandachtig opgelet voor artifects. Niets te zien.
Dus maar es een spelletje aanslingeren: Knights of the Old Republic 2. Zag er prima uit. geen artifacts ofzo iets.
Eenmaal terug op de desktop maar is het t.net nieuws lezen. "hmmm vreemd die roode puntjes in dat plaatje

Mijn vraag aan jullie: wat kan dit zijn
Specs:
P4 2.8
P4P800
WinXP Sp2 met alle patches enzo.
Driver 78.01 WHQL