Toon posts:

Schijf kapot? Bestanden niet afspelen, wel kopieren *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met een aantal mp3 files.
De files deden het voorheen wel, maar nu ineens niet meer. Ik heb geen idee hoe dat kan.
Als je op de files drukt gebeurd er niks, in eigenschappen staat dat ze 0 Bytes zijn.

Als ik ze in een mp3 converter gooi, doet ie het ook niet maar die geeft het icoontje anders aan.
alsof het een verborgen bestand is en gedeeld, omdat er zo'n handje door icoontje staat.

Ik weet het probleem niet, hopelijk zijn er hier mensen die me kunnen helpen.

alvast bedankt

Verwijderd

klinkt als een snelkoppeling (is het geen pijltje inplaats van een handje)

want volgens mij kan je alleen mappen delen en geen losse bestanden

in iedergeval 0 kb betekend dat ie leeg is

maar waar heb juh ze geript/gedownload en met welk programma ?

en welke converter gebruik je ?

gooi anders eens het mp3je online zodat andere ook ff kunnen kijken

Verwijderd

Topicstarter
het is geen snelkoppeling, dit is het icoontje in de converter http://img288.imageshack....ge=miniicoontjemp35pv.jpg

ik gebruik Easy CD-DA Extractor 8.1.

en er staat bij Grootte wel de normale grootte, maar als je ze selecteert en dan eigenschappen doet, staat er 0 bytes beetje weird dus.

Ik wil er wel één uploaden maar dan krijg ik deze fout http://img6.imageshack.us/my.php?image=foutbijupload1er.jpg

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Misschien zijn de mp3's corrupt geraakt?

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan dat gebeurd zijn, en kan ik ze nog fixen?

Verwijderd

hmmm lijkt er wel op dat ie corrupt zijn

met een programma als badcopy pro (o.i.d.) kan je dat terug halen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 18:33 ]

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Welke versie van windows is dat? Ik meen dat het '&' teken in oudere versies dan win2k niet gebruikt mocht worden in filenames (maar schiet me niet neer als ik 't mis heb :P) want wat jij hebt lijkt verklaarbaar te zijn door ofwel zoiets ofwel filesystem corruptie. Draai ook scandisk eens.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows xp pro edition. SP 1.

en wat bedoel je met scandisk draaien?

nog iets over dat & teken, in andere nummers van andere cd heb ik dat ook maar die doen het wel gewoon

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 19:03 ]

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 19:01:
Ik heb windows xp pro edition. SP 1.

en wat bedoel je met scandisk draaien?

nog iets over dat & teken, in andere nummers van andere cd heb ik dat ook maar die doen het wel gewoon
Met winxp is dat ook geen probleem. Met scandisk bedoel ik dat schijfcontroleding dat bij windows zit.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

dubbelklik deze computer>rechtsklikken op je hd dan eigenschappen>dan het tabblad tools> en dan schijfcontrole

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~slott004/voor.jpg

Verwijderd

Topicstarter
kheb al een manier gevonden om ze terug te krijgen.
kopieren naar ipod dat duurt dan vet lang ofzo, maar als ie erop staat en terugzet dat gaat weer snel, heb je het nummer weer :)

raar maar waar :)

Verwijderd

whehehe ja zeker raar 8)7

maarja gelukkig heb je je nummers weer terug _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
ik kan alleen de mp3's die fout zijn niet verwijderen die staan dan nog in die map, ook kan ik ze niet overschrijven dat is dus echt vreemd...

• RoD
  • Niet online

RoD

Misschien is er iets mis met de harde schijf, aangezien de liedjes het opzich nog goed doen als je ze van je harde schijf afhaalt.

Verwijderd

Geef je schijf toch maar een low-level format voor je ze terugzet. Stel dat je achteraf merkt dat je ze nog eens naar je Ipod mag kopiëren...

Verwijderd

Topicstarter
wat is een low level format?

en me nummers doen het alweer niet meer als ik de computer opnieuw heb opgestart is het weer hetzeflde verhaal.

er moet toch wel een oplossing zijn.

• RoD
  • Niet online

RoD

^^ Je harde schijf gewoon formatteren.
Is het je systeemdisk? zo niet zou ik em sowieso even formatteren om te kijken of het beter wordt.
De oplossing is denk ik een andere harde schijf... klinkt een beetje als een stervende hdd.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Tja; je harde schijf is dus gewoon kapot. Dat is echter geen probleem dat in SA hoort; ik verplaats je topic dan ook even naar Opslagmedia & I/O Controllers. Ik pas ook je topictitel even aan naar de nieuw gekregen inzichten

Probleem met een aantal .Mp3 bestanden > Schijf kapot? Bestanden niet afspelen, wel kopieren *
SA > OM

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1