Toon posts:

Befw11s4 verliest verbinding door streaming video

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Sinds ik de "nieuwste" firmware voor mijn Linksys befw11s4 heb geupdated heb ik een probleem met het kijken van sommige streamingvideo`s. Als ik bijvoorbeeld via het casema televisie portal tv wil gaan kijken dan wordt de verbinding van mijn pc met mijn router verbroken en komt ook niet meer op. Ik moet dan een reset doen wil ik weer verbinding krijgen. Als ik echter via bijvoorbeeld www.rtl.nl het "opgenomen" nieuws wil bekijken verlooopt dit vlekkeloos.

Wie weet wat ik er aan kan doen.

p.s. Kheb gezocht hier op GoT en op google maar kan niemand vinden met hetzelfde probleem cq. oplossing. De reden dat ik de nieuwste firmware wil gebruiken is omdat deze een aantal features bevat die ik gebruik.

Wie o Wie kan mij helpen, mijn dank is groot!!!!!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:53
Ik heb dit ook met mijn router. Ik kan het hier wel enigszins verklaren.. Bij mij is t namelijk zodra ik op een multicast stream klik dat mn router op zn bek gaat. Dat t niet werkt kan kloppen, mijn ISP en router hebben geen multicast support ;)

Verwijderd

Topicstarter
DJSmiley schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 23:55:
Ik heb dit ook met mijn router. Ik kan het hier wel enigszins verklaren.. Bij mij is t namelijk zodra ik op een multicast stream klik dat mn router op zn bek gaat. Dat t niet werkt kan kloppen, mijn ISP en router hebben geen multicast support ;)
Naar mijn weten ondersteunen mijn isp (casema) en mijn router (Linksys befw11s4) dit wel.......