Toon posts:

Ext. HDD : fout in I/O apparaat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb vanmorgen een Hitachi Externe Harddisk gekocht.

160 GB
7200 rpm
8mb cache
USB 1.1 & 2.0

Sluit em aan, word ge-installeert en schijnt het goed te doen. Ik kopieer een map van 5.5 GB en na 2 GB wordt er gezegd dat hij de file niet kan kopieren. Dus ik wil kijken wat wel op de HD staat en zie idd dat de helft erop staat. Nu probeer ik een andere USB poort en krijg ik het bericht "Kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een I/O apparaat".
Meerdere poorten geprobeerd.

Winkel gebelt en zei dat ik maar even langs moest komen. Gedaan en doet het daar perfect. Film op gekopieert van 4.5 gb. Schijf was zo ge-installeerd en kopieren ging lekker snel. Hun denken aan een fout in me software en dat ik alles moet formatten. Alleen gezien dat ik morgen ochtend naar Duitsland ga voor een stage van 5 maanden heb ik daar niet echt tijd voor en staan ook nog teveel belangrijke dingen op om zomaar te booten. Beide schijven staan vol, dus kan ook niet even alles op de andere zetten.

De USB 2.0 driver opnieuw ge-installeerd, maakt niks uit.

WinXP Pro
USB 2.0

Kom er niet meer uit, hoop dat jullie een idee hebben, alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Heb alle 6 de poorten geprobeerd, 1 ervan herkent hem niet, de andere 5 wel allemaal, allemaal met succes ge-installeerd, maar komt geen schermpje hoe ik hem wil openen en als ik hem zelf wil openen via Deze Computer krijg ik dus die foutmelding.

Kan de Ext. HDD ook gewoon via me apparaatbeheer vinden.