Hallo mensen, ik heb een Ati Radeon 9800 pro, en naja, hij doet het niet meer
Het begon een week terug, ik startte mn PC op, en ik kreeg meteen een herhaaldelijke piep, met in beeld een melding, met een rode achtergrond en witte letters "You have not connected your power extention cable, please refer to the "getting started" guide". Ik zette m'n PC uit, daarna weer aan, en hij deed het weer. vrij vreemd vond ik.daarna kwamen die meldingen steeds vaker. Ik heb gechecked of de ventilator het wel deed, etc etc, geen problemen. Inmiddels start mn pc niet meer op, ook niet meer af en toe, elke keer die power cable melding. Ik dacht toen aan een kapotte voeding, maar toen ik mn reservevoeding aansloot op m'n PC gebeurde hetzelfde, dus een brakke voeding is uitgesloten, tenzij heel toevallig allebei de voedingen ineens stuk zijn. op de videokaart is geen zichtbare schade oid, heeft iemand een idee wat het kan zijn?
O ja, voor de wijsneuzen onder ons, JA, die powerkabel zat er gewoon in, anders postte ik dit niet
Specs:
AMD Athlon XP 2600+ 333 fsb
Sapphire Atlantis Ati radeon 9800 pro, de (256 bit geheugenbus versie)
MSI KT4AV moederbord
512 MB Kingston Valueram
Maxtor 160 gb hd, 7200 rpm, 8 mb cache
Qtec 400 watt voeding + Testvoeding Target 350 watt voeding.
Asus DVD speler
LiteOn 48-12-48 brander
HD koeler, slotkoeler die lucht naar buiten blaast, Coolermaster kastkoeler
Sound blaster live player 1024.
Help eens meedenken
Bij voorbaat dank Mennuz
Het begon een week terug, ik startte mn PC op, en ik kreeg meteen een herhaaldelijke piep, met in beeld een melding, met een rode achtergrond en witte letters "You have not connected your power extention cable, please refer to the "getting started" guide". Ik zette m'n PC uit, daarna weer aan, en hij deed het weer. vrij vreemd vond ik.daarna kwamen die meldingen steeds vaker. Ik heb gechecked of de ventilator het wel deed, etc etc, geen problemen. Inmiddels start mn pc niet meer op, ook niet meer af en toe, elke keer die power cable melding. Ik dacht toen aan een kapotte voeding, maar toen ik mn reservevoeding aansloot op m'n PC gebeurde hetzelfde, dus een brakke voeding is uitgesloten, tenzij heel toevallig allebei de voedingen ineens stuk zijn. op de videokaart is geen zichtbare schade oid, heeft iemand een idee wat het kan zijn?
O ja, voor de wijsneuzen onder ons, JA, die powerkabel zat er gewoon in, anders postte ik dit niet
Specs:
AMD Athlon XP 2600+ 333 fsb
Sapphire Atlantis Ati radeon 9800 pro, de (256 bit geheugenbus versie)
MSI KT4AV moederbord
512 MB Kingston Valueram
Maxtor 160 gb hd, 7200 rpm, 8 mb cache
Qtec 400 watt voeding + Testvoeding Target 350 watt voeding.
Asus DVD speler
LiteOn 48-12-48 brander
HD koeler, slotkoeler die lucht naar buiten blaast, Coolermaster kastkoeler
Sound blaster live player 1024.
Help eens meedenken
Bij voorbaat dank Mennuz
[ Voor 6% gewijzigd door mennuz op 09-09-2005 15:51 ]