Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Werkt TomTom mobile op een Sony-Ericsson V800

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie verschaft mij duidelijkheid?

Ik heb de TomTom Mobile 5 software op mijn Memory Stick Duo Pro van mijn Sony-Ericsson V800 gezet. Daarnaast heb ik een bluetooth GPS ontvanger (niet van TomTom).
Is het mogelijk TomTom Mobile 5 draaiend te krijgen op mijn SE V800 en zo ja, hoe krijg ik het aan de praat.

• Disney444
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-09-2023

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Tomtom mobile 5 kan alleen op de Sony P910i...

Enne zo te lezen heb jij een illegale danwel gekopieerde versie, anders had je namelijk een bijgeleverde memorystick en gps ontvanger gehad van Tomtom, en dat blijkt niet bepaald uit jouw verhaal. :+

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-11 08:06

trimakassi

haapsie is eepsie!

Lees idd het TT topic ff door. Dan kom je er achter dat dit soort navigatiesoftware alleen op smartphones draait. Daar is nl een os als symbian of windows voor nodig. Iets wat jouw SE dus niet heeft. Nou kan het zijn dat je TT netjes van iemand hebt overgenomen, maar het lijkt erop dat je illegaal bezig bent geweest...en dat wordt hier zeker niet gewaardeerd.

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi