Demon DSL probleem

Pagina: 1
Acties:

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-12-2025
Hallo iedereen,

m'n dsl verbinding weigert sinds gister ochtend verbinding te maken. Ik heb een Zyxel Prestige 650R-31 met Demon DSLexpress 2048 verbinding. Het heeft eigenlijk tijden goed gewerkt, maar sinds gisteren wordt alle verbinding geweigerd, nadat m'n vrouw zo vriendelijk was om alle stroomkabels te trekken om even fijn de woonkamer te herorganiseren... (de telefoon en netwerk kabels had ze niet los gehaald).
Als ik in de diagnostic screen van de dsl modem ga (via telnet), zie ik dat er continue geprobeerd wordt om te initialiseren, en dan gaat ie weer down. Het DSL lampje en het PPPoE lampje branden beide niet, ook niet als ik de router direct op de enige telefoonverbinding in het huis aansluit (is dat ISRA?).

Ik heb de volgende dingen geprobeerd:
- Uit- en Aanzetten
- Aan enige telefoonverbinding in huis aansluiten (met en zonder uit/aan zetten)
- Resetknopje *kort* indrukken terwijl aangesloten op enige telefoonverbinding
- De 3 bovenstaande punten, maar dan met splitter er tussen

Ik heb Demon ook nog gebeld, maar die riepen meteen dat ik maar ff m'n modem compleet reset naar factory default, maar dat vind ik toch echt een minder geslaagd idee, omdat ik dan weer overnieuw de hele configuratie opnieuw kan instellen (zoals oa de upload limiet ivm te goede upload verbinding)

Heeft iemand een idee wat ik kan proberen om alles weer werkend te krijgen?

JF

Copy.com