Toon posts:

Hotmail, mappen probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al enkele maanden een vaag probleem. Als ik in Hotmail een e-mail ontvang en deze bijv. kopier naar de zelfgemaakte map Belangrijk, is hij soms opeens weg als ik daarna naar bijv. de map inbox ga. Log ik opnieuw in op hotmail, dan staat die e-mail er weer netjes in. Mijn browser is IE6

Ik heb dit ook met firefox geprobeerd, daar gaat alles goed.
Ook heb ik op een andere computer met IE6 geprobeerd, ook daar werkt alles gewoon zoals het hoort.
Ik heb ik Windows opnieuw geinstalleerd (was toch nodig) maar na de herinstallatie nog steeds exact hetzelfde probleem.

Ook heb ik het probleem dat als ik een nieuw bericht open, en ik ga naar een andere map in Hotmail, dat deze dan weer als ongelezen wordt gemarkeerd.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 16:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog steeds dit probleem, ik heb zowat alles geprobeerd wat ik dacht wat de oplossing kon zijn. Ik heb mijn account bij andere mensen (lees andere internet provider) geprobeert maar daar werkt alles wel goed. Bij een nieuwe installatie van Windows blijft het probleem.

Is er niemand die me kan helpen? Het is behoorlijk lastig om zo fatsoenlijk te werken.

Ik heb trouwens Microsoft gemaild, ze hebben me diverse oplossingen gegeven, maar het werkt niet, en ze weten het zelf ook niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu Internet Explorer 7 Beta geinstalleerd. Nu werkt Hotmail wel zoals het moet.
Het lijkt dus aan de ene kant aan IE6 te liggen, maar bij iemand anders, met andere internet verbinding werkt mijn Hotmail wel met IE6.

Mijn vraag is nu: Is IE7 Beta legaal? Ik moet eigenlijk IE7 wel gebruiken wil ik fatsoenlijk mijn mail kunnen lezen in Hotmail.

Als ik MSN e-mail, wat ik al verschillende keren heb gedaan, krijg ik steeds zo'n standaard bericht zoals:

Hallo ik ben xxx ik begrijp dat je problemen ondervindt met MSN Hotmail. En dat keer op keer. Hierin worden steeds oplossingen beschreven die totaal niet werken. Na 6 keer op en neer mailen, begin ik de hoop van hun kant een beetje te verliezen.

Als ik IE7 mag gebruiken, ben ik tevreden.