Ik heb al enkele maanden een vaag probleem. Als ik in Hotmail een e-mail ontvang en deze bijv. kopier naar de zelfgemaakte map Belangrijk, is hij soms opeens weg als ik daarna naar bijv. de map inbox ga. Log ik opnieuw in op hotmail, dan staat die e-mail er weer netjes in. Mijn browser is IE6
Ik heb dit ook met firefox geprobeerd, daar gaat alles goed.
Ook heb ik op een andere computer met IE6 geprobeerd, ook daar werkt alles gewoon zoals het hoort.
Ik heb ik Windows opnieuw geinstalleerd (was toch nodig) maar na de herinstallatie nog steeds exact hetzelfde probleem.
Ook heb ik het probleem dat als ik een nieuw bericht open, en ik ga naar een andere map in Hotmail, dat deze dan weer als ongelezen wordt gemarkeerd.
Ik heb dit ook met firefox geprobeerd, daar gaat alles goed.
Ook heb ik op een andere computer met IE6 geprobeerd, ook daar werkt alles gewoon zoals het hoort.
Ik heb ik Windows opnieuw geinstalleerd (was toch nodig) maar na de herinstallatie nog steeds exact hetzelfde probleem.
Ook heb ik het probleem dat als ik een nieuw bericht open, en ik ga naar een andere map in Hotmail, dat deze dan weer als ongelezen wordt gemarkeerd.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 16:44 ]