Toon posts:

[laptop] Kan driver _niet_ vinden.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus opzoek naar de videodriver van de Compaq Armada 1500C (de 400mhz editie) voor windows xp.

Ik ben dus op allerlei sites terecht gekomen maar geen resultaat.

Wat heb ik gedaan?

Compaq zelf, Ze hadden niet meer ondersteuning dan voor Windows NT 4.0. Windows 2000 schijnt deze driver default in zich te hebben maar kan ik nergens terugvinden op de compaq site.

Ook het proberen te wijzigen van een NT driver zodat XP 'm wel zou slikken is niet gelukt.

Windows Hardware Update (drivers), Geen resultaat, Alleen een drivertje voor m'n USB Netwerk kaart.

Driverguide, Ook niet, wel een oproep geplaatst.

Het gaat om de Chips en techs F6900 / 2mb aldus Aida32. Ik heb er sinds vandaag Windows XP opgezet maar hij blijft ontzettend traag door het beeldopbouw.

En een mogelijkheid tot Windows 2000 is niet echt een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarZ_E
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-10 14:15
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 14:58:
Compaq Armada 1500C (de 400mhz editie)
denk dat dit eerder het probleem is van de trage PC / beeldopbouw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MarZ_E schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:03:
[...]

denk dat dit eerder het probleem is van de trage PC / beeldopbouw...
In windows 2000 werkte wel gewoon oke. Ik heb niet de XP thema's aanstaan noch die features om dingen visueel beter er uit te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ongelofelijk hoe groot deze database van got is.

Ik kwam dus uit op een topic hier op got waar iemand een hele goeie site meegaf met waarop drivers stonden, En idd ze werken. Ik kan nu vloeiloos scrollen met het beeld, filmpjes en de laptop is overal wat sneller omdat het beeld nu wel meewerkt.

De site waar ik ze vandaan heb is http://www.asiliant.com/driver.htm :)