Hey wijze lieden van GoT
Ik lees altijd flink mee hier.. maar heb nu zelf een probleempje met mijn systeem..
Athlon 64 3000+ Venice
Dfi Lanparty Nf4 Ultra-D
Corsair TWINX 1024-3200C2PT PC3200 --> 2x
Heb een extra setje Corsair TWINX 1024-3200C2PT PC3200 aangeschaft via de vraag en aanbod sectie van tweakers om samen te werken met mijn bestaande setje..
Helaas blijft het 1 Gb in bios en windows...
CPU-Z ziet wel 2 gb.. en sisoft ziet 4 modules maar slechts een paar banken
De setjes werken allebei.. en alle geheugensloten werken
Zodra er 3 geheugensloten worden volgezet wil het bord echter niet meer booten..
Zet je er 4 vol, worden dus maar 2 modules gebruikt maar start het geheel wel gewoon op..
Ik had dit probleem al eerder.. toen ik er een setje "GeiL"geheugen bij wilde zetten... maar schoof dat toen op een compatibiliteitsprobleem...
Heb t bios geupdated naar de nieuwste officiele versie.. mocht niet baten..
Alles op default snelheden laten draaien was ook niet de oplossing..
Ik weet het even niet meer
Heb ik een gammele processor?
Alwin
Ik lees altijd flink mee hier.. maar heb nu zelf een probleempje met mijn systeem..
Athlon 64 3000+ Venice
Dfi Lanparty Nf4 Ultra-D
Corsair TWINX 1024-3200C2PT PC3200 --> 2x
Heb een extra setje Corsair TWINX 1024-3200C2PT PC3200 aangeschaft via de vraag en aanbod sectie van tweakers om samen te werken met mijn bestaande setje..
Helaas blijft het 1 Gb in bios en windows...
CPU-Z ziet wel 2 gb.. en sisoft ziet 4 modules maar slechts een paar banken
De setjes werken allebei.. en alle geheugensloten werken
Zodra er 3 geheugensloten worden volgezet wil het bord echter niet meer booten..
Zet je er 4 vol, worden dus maar 2 modules gebruikt maar start het geheel wel gewoon op..
Ik had dit probleem al eerder.. toen ik er een setje "GeiL"geheugen bij wilde zetten... maar schoof dat toen op een compatibiliteitsprobleem...
Heb t bios geupdated naar de nieuwste officiele versie.. mocht niet baten..
Alles op default snelheden laten draaien was ook niet de oplossing..
Ik weet het even niet meer
Heb ik een gammele processor?
Alwin