Omdat het in IE niet mogelijk is om via CSS een button te veranderen als je er overheen hovert heb ik geprobeerd de buttons via een normale link te maken. Dat gaat in IE prima, maar nu ligt mozilla weer dwars. Mozilla vertikt het om een link een vaste width te geven (ik kan het niet met padding oplossen omdat ik een vaste breedte wil). (en vertikt het trouwens ook om 'm een margin mee te geven).
Wat ik nu heb:
Dat tekent in IE een soort button van 150pixels breed met een witte achtergrond en blauwe text + border. In Mozilla geeft ie 'm alleen die breedte niet van 150pixels (en ook de margin niet).
Ik heb het proberen op te lossen met de display property en opzich krijg ik dan wel de 150px voor elkaar (block, table, list-item), maar dan krijgt ie ook gelijk een ongewenste return mee. En da's niet de bedoeling.
Iemand enig idee hoe dit (zonder javascript) op te lossen is?
Wat ik nu heb:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| a.spField:link, a.spField:visited, a.spField:hover, a.spField:active { /* display: block; */ margin: 2px 0px; width: 150px; text-align: center; } a.spField:link, a.spField:visited { background-color: white; color: blue; border: 1px solid blue; } a.spField:hover, a.spField:active { background-color: blue; color: white; border: 1px solid white; } |
Dat tekent in IE een soort button van 150pixels breed met een witte achtergrond en blauwe text + border. In Mozilla geeft ie 'm alleen die breedte niet van 150pixels (en ook de margin niet).
Ik heb het proberen op te lossen met de display property en opzich krijg ik dan wel de 150px voor elkaar (block, table, list-item), maar dan krijgt ie ook gelijk een ongewenste return mee. En da's niet de bedoeling.
Iemand enig idee hoe dit (zonder javascript) op te lossen is?