Toon posts:

[Cyberhome 401] Ondertitel met .sub ipv .srt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Cyberhome 401 DVD-speler die ik gebruik om DivX/Xvid's af te spelen. Wanneer ik een SubRip (.srt) bestand meebrand, werkt de ondertiteling zonder problemen, maar wanneer ik een .sub en .idx bestand (VobSub) meebrand, loopt de speler vast.

Cyberhome hult zich hierover in stilzwijgen, zowel op de website als via de mail.

Iemand hier die wel een .sub's kan draaien op z'n Cyberhome?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 11:23:
Ik heb een Cyberhome 401 DVD-speler die ik gebruik om DivX/Xvid's af te spelen. Wanneer ik een SubRip (.srt) bestand meebrand, werkt de ondertiteling zonder problemen, maar wanneer ik een .sub en .idx bestand (VobSub) meebrand, loopt de speler vast.

Cyberhome hult zich hierover in stilzwijgen, zowel op de website als via de mail.

Iemand hier die wel een .sub's kan draaien op z'n Cyberhome?
Dit weet je waarschijnlijk wel, maar je kunt natuurlijk makkelijk even dit programma laten draaien, dan zou het probleem opgelost moeten zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de suggestie, maar sub2srt ondersteund helaas geen sub met .idx-bestanden.
Ik zoek nog even verder ...

edit:
Subresync, onderdeel van VobSub, kan hier wel perfect mee overweg.
Helaas kost conversie weer extra tijd, zou nog steeds graag zien dat de Cyberhome gewoon .sub slikte ... :|

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2005 13:08 ]

Verwijderd

Ik hoop dat het geen probleem is dat ik de vraag hier stel:

Ik heb dezelfde dvd-speler en krijg helemaal geen ondertiteling te zien. Als ik een avi brand en daarbij het srt-bestand met dezelfde naam...geen ondertiteling. Wat zie ik over het hoofd?

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2005 01:19 . Reden: tiepvouten ]

Verwijderd

Laat maar! Ik heb opnieuw een dvd-tje gebrand, en nu doet ie het wel