Update
:
Na zijn kraak van Trueserver.nl vanmorgen heeft de Fluffy Bunny zich kennelijk ook beheerdersrechten op de IRC (chat) server van de Universiteit Nijmegen (irc.sci.kun.nl) weten te verschaffen. Een zekere Op3rS3rv begon vanavond massaal gebruikers van IRC af te gooien. Oplettende IRC operators isoleerden de gekraakte IRC server van het IRCNET chatnetwerk. De Fluffy Bunny lijkt gebruik te maken van een gekraakt kabelmodem in de VS.
DALnet heeft ook al problemen, echt lame dit...maar FBI is bezig (in ieder geval met DALnet
).
Verwijderd
De FBI? zwaar materieel dus?Op dinsdag 16 januari 2001 14:34 schreef McVirusS het volgende:
DALnet heeft ook al problemen, echt lame dit...maar FBI is bezig (in ieder geval met DALnet).
Daz nie zo cool...
Stomme hackers.. maken ons het leven zuur..
Stomme hackers.. maken ons het leven zuur..
edit:
voordat ik een flamewar ontketen: met hackers bedoel ik gasten als die Fluffy Bunny..
voordat ik een flamewar ontketen: met hackers bedoel ik gasten als die Fluffy Bunny..
FBI is bezig omdat sommige DALnet servers zo worden ge-atackt, dat die providers die ze hosten down zijn komen te liggen, en de klanten dus niet in konden bellen.
4 mensen aangehouden al, meer zullen er volgen.
goede zaak
4 mensen aangehouden al, meer zullen er volgen.
goede zaak
Pagina: 1