Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Siemens SL65 met kuren....iemand ervaring?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een Siemens SL65 slidephone aangeschaft en vind het een geweldig toestel, MAAR....twee dagen geleden deden de knoppen rondom het joystickje het opeens niet meer. Heel erg irritant want dan kun je dus niet meer bellen. Met het joystickje kan ik nog wel iemand terugbellen, maar is tuurlijk niet genoeg.

Gisteravond deed alles het weer prima, maar nu ik net opstond werkte er weer niks. Is er iemand die dit ook wel eens heeft gehad.
De telefoon gewoon terugbrengen is wat lastig omdat ik 'm in engeland heb gekocht en over twee weken naar australie ga.

Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?
Thanx

Verwijderd

lijkt me gewoon een los contactje... contactspray ertussen doen :) ?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 09:40:
lijkt me gewoon een los contactje... contactspray ertussen doen :) ?
Daar had ik ook al aan zitten denken, maar waar spray ik dan? Er zitten nou niet echt bepaald kiertjes waar je iets in kan sprayen en waar zitten de contactjes?

Het joystickje werkt wel, behalve naar links duwen.

Verwijderd

Ik zou geen contactspray spuiten, er zit onder de toetsjes vaak een rubber matje, dus dan komt het waarschijnlijk niet op de plaats waar het moet komen. Zit niets anders op als terugsturen of zelf losschroeven (met alle risico's van dien)

Verwijderd

Topicstarter
Heb met Siemens gebeld en die zeiden dat ik 'm gewoon onder garantie in Nederland kon opsturen en waarschijnlijk binnen 10 dagen weer terug zou hebben. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat toch heel netjes van ze vind aangezien ik het toestel in Engeland heb gekocht.

Toch ben ik nog heel benieuwd of er andere tweakers zijn die al zo snel problemen hebben gehad met de werking van de knopjes op de SL 65 (binnen 2 maanden)?

Zou het hebben kunnen ontstaan door zweet dat in de telefoon druppelt? ;)

Thanx