Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

X800 Pro transparante heatsink cover

Pagina: 1
Acties:

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-07 09:51

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
Ik heb sindskort een AX800 Pro van Asus gekocht, ja ik had blijkbaar nog een maandje kunnen wachten en dan had ik voor dezelfde bedrag een XT kunnen kopen, maar ja iedereen weet hoe het verloopt in de computerwereld....

Deze kaart is een prachtplaatje om te zien.Alleen de heatsink heeft een Cover waarop een Dame afgebeeld staat.
Deze afbeelding vind ik zelf afschuwlijk, en ik zat te denken om eventueel een andere koeler te plaatsen, ik zag die silencer, en die vond ik helemaal afschuwlijk, en vooral veel te groot.
Die zalman koeler vind ik ook te groot, en past zeker niet bij mijn casemod.

De standaard koeler vind ik qua model, en prestaties zeker voldoen aan mijn eisen, de kaart word niet warmer dan 53 graden als ik een game speel, dat vind ik zeker goed genoeg, en ik heb geneens oc'd.

Nu zat ik te denken om het volgende te doen.
De cover van de heatsink is transparant, maar die afbeelding neemt het transparante weg.
Kan ik met bijvoorbeeld, wasbenzine of een ander middeltje eventueel die afbeelding weg halen?
Ik wil het koperen koelblok dat verstopt zit onder de afbeelding kunnen zien, aangezien ik spotleds op mijn kaart heb gericht.
Hierbij een plaatje van de AX800

Afbeeldingslocatie: http://www.asus.com/999/images/products/281/281_l.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door HENNEP op 19-09-2005 23:28 ]

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Je plaatje doet het niet..
Maar wees je er wel van bewust dat je garantie vervalt op het moment dat jij die afbeelding weghaalt. Indien hij dan een keer kapot gaat krijg je echt geen nieuwe meer van die winkel :P

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 21:46

Nox

Noxiuz

Metal schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 09:38:
Je plaatje doet het niet..
Maar wees je er wel van bewust dat je garantie vervalt op het moment dat jij die afbeelding weghaalt. Indien hij dan een keer kapot gaat krijg je echt geen nieuwe meer van die winkel :P
als je het doet alsof je een dikke leek ben denk ik wel. tis eerder het veranderen van cooler e.d.

je plaatje doet het overigens wel hoor :)

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• sw_reijnders
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-08-2022
De tekening zal je best met allerlei oplosmiddelen als wasbenzine, thinner en therpentine van je cover kunnen krijgen. Echter zal je doorzichtige plastic ook aangetast worden door het oplosmiddel.
Dit resulteerd in een mooi wit niet doorzichtig stuk plastig :P.

Kortom niet verstanding.

EN zalman heeft natuurlijk tegenwoordig ook meerdere VGA koelers.

ooit weleens aan die nieuwe V700 koelers gedacht. Dit zijn niet van die massieve
Heatpipe koelers maar blijkbaar wel stil. En ik vind ze ook wel tof om te zien.

http://www.zalman.co.kr/e...view.asp?idx=164&code=013

[ Voor 35% gewijzigd door sw_reijnders op 09-09-2005 09:50 ]

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
D'r moet toch wel een manier moeten zijn om die afbeelding te kunnen verwijderen zonder dat de plastic laag "beschadigd" raakt?

Kan ik bijvoorbeeld de plastic cover in een bad van een soort middel plaatsen.zo dat het er vanaf kan weken?
Ik weet bijna zeker dat ik strepen of een witte waas krijg als ik met een doek heen en weer ga poetsen.

• sw_reijnders
De mooie gladde structuur van je plastic wordt aangetast door oplosmiddelen.

maar hoe zit die tekening dan op het plastic. is het een folie die eroverheen gespannen is of is het een soort print.

misschien dat je met een fohn of elektrische verfstripper die plaat wel los krijgt. Kijk met de verfstripper wel uit dat je plastic dan niet smelt he ;).

Verwijderd

Kun je niet gewoon een nieuwe transparante cover zelf maken van plexy/lexaan?

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Als het echt een plaat is (egaal oppervlak dus) kan je proberen om de decal met een vochtig doekje en schuurmiddel weg te halen. Je houdt dan wel een bekrast stuk over, maar als je daar maar lang genoeg met een doekje met wat tandpasta overheen gaat krijg je het wel weer transparant.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

• sw_reijnders
Sprite_tm schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 10:43:
Als het echt een plaat is (egaal oppervlak dus) kan je proberen om de decal met een vochtig doekje en schuurmiddel weg te halen. Je houdt dan wel een bekrast stuk over, maar als je daar maar lang genoeg met een doekje met wat tandpasta overheen gaat krijg je het wel weer transparant.
ja oke, dan ga je het polijsten. Zou je dat dan ook met auto polish ofzo kunnen doen (denk aan de welbekende flessen commendant ;))

Maar dan zou je dat ook kunnen doen met heel fijn waterproof schuurpapier toch??

[ Voor 8% gewijzigd door sw_reijnders op 09-09-2005 10:59 ]

• Sprite_tm

Sprite_tm

Semi-Chinees

Dat zou ook moeten kunnen. Het achterliggende idee van mijn post is dat je het ook mechanisch kan weghalen; of je daar schuurpapier, schuurmiddel of desnoods een staalborstel voor gebruikt is je eigen keuze :)

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
Ik heb zojuist even de image van de videokaart aangepast.

Wat lijkt jullie de beste manier om van die afbeelding af te komen?
polijsten? in een bad met een middel laten liggen?
of gewoon weg poetsen met wasbenzine?

• MMach
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-11 13:01
Mijn ervaring met het vrwijderen van dat soort zaken:
De sticker eraf peuteren met je nagels, die maken geen krassen, en daarna de kleefstoffen afvegen met een doekje doordrenkt met wasbenzine. Doe eerst eens wat wasbenzine op een klein stukje op een onzichtbare plaats om te kijken of het plastic niet wordt aangetast.Tot nu toe heb ik dat nog niet voorgehad (dat het aangetast werd). Daarna nog even poetsen met ruitenkuiser om het residu weg te krijgen.

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
Ik heb zojuist even gekeken, maar het lijkt me niet echt een sticker, maar meer een fotofilm-laag (net zoals op karpet) dat over het plastic is geplakt/gesmolten...

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:50

World Citizen

FreeReef.nl

Deze afbeelding vind ik zelf afschuwlijk,
Ik leef met je mee, Er zijn meer van die afschuwlijke dingen waarvan ik niet begrijp dat ze er zijn (in de ICT)

Mischien zelf aan een koeler gaan zagen. Je zegt dat je de ... Silencer en de zalman te groot vind dus mooi zaagprojectje dan he

Of WC
Of sticker er overheen *lees aluminium plaatje/spiegel/uvplexi
Of moederbord op zijn kop plaatsen dat je de bovenkant van je kaart niet ziet (Wat nu al zo is waarschijnlijk??)

FreeReef.nl

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:03

BioHazard

*\o/*

Wat ik niet snap, in dit geval, de kaart hangt ondersteboven? En de koeler is redelijk plat... Je ziet toch totaal niet wat er op de kaart staat? :>

Verwijderd

BioHazard schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 19:09:
Wat ik niet snap, in dit geval, de kaart hangt ondersteboven? En de koeler is redelijk plat... Je ziet toch totaal niet wat er op de kaart staat? :>
dat snap ik ook nooit bij die vga kaarten, ze maken er de meest mooie of lelijke plaatjes op maar niemand ziet die dingen of je moet al een window hebben en het leuk vinden om zowat onder je kast in tegaan kijken :). Dat ze die dinge eens een kaar anders om in elkaar zetten ofzo :D

Verwijderd

tenzij je een spiegel op de bodem van je pc hebt ;)

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Decon Frost schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 18:45:
[...]

Ik leef met je mee, Er zijn meer van die afschuwlijke dingen waarvan ik niet begrijp dat ze er zijn (in de ICT)

Mischien zelf aan een koeler gaan zagen. Je zegt dat je de ... Silencer en de zalman te groot vind dus mooi zaagprojectje dan he

Of WC
Of sticker er overheen *lees aluminium plaatje/spiegel/uvplexi
Of moederbord op zijn kop plaatsen dat je de bovenkant van je kaart niet ziet (Wat nu al zo is waarschijnlijk??)
dat is trouwens een leuk idee, zelf een koeler maken, iets als een Silencer maar dan mega vet

ps. ik heb hier een Dell 6800GTO, die heeft een mooi alluminium kleurig plaatje op de koeler, alleen zo jammer dat ik geen window heb...

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 19:25:
tenzij je een spiegel op de bodem van je pc hebt ;)
:) BINGO!!!

p.s. ik wil niet echt flamen maar we gaan een beetje off topic :Y)

[ Voor 18% gewijzigd door HENNEP op 09-09-2005 19:40 ]

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-03-2021

Egg

In der Schweiz jah!

Het topic wordt een subtiel beetje gekaapt inderdaad :D
De zalman cooler die ik eerder dit topic voorbij zag komen is toch een goede oplossing?
zien er goed uit, en prestaties zijn zelfs bij overklokken bovengemiddeld

MSI GX660R for the win!

Verwijderd

er bestaat ook een goedje genaamd "stickerverwijderaar" die dus de plakrestjes van je sticker op los zonder je ondergrond aan te tasten.
ik heb het hier in een klein wannabee apotheek flesje staan maar vraag me niet waar je het kan halen

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-11 18:03

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik weet niet hoor... ik zit meestal voor mijn scherm als ik van mijn computer gebruik maak, maar jij zit dus in je kast :?

Verwijderd

HENNEP schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:53:
Ik heb zojuist even de image van de videokaart aangepast.

Wat lijkt jullie de beste manier om van die afbeelding af te komen?
polijsten? in een bad met een middel laten liggen?
of gewoon weg poetsen met wasbenzine?
Nouw uhhhh deur van je kast dicht en weg is ie..

ik begrijp echt niet waar dit over gaat, zal wel aan mij liggen

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-11 18:03

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik ook niet, dat is net zoiets als de label dat onder je tapijt zit aanpassen omdat je je eraan stoort...

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:24
kost mss iets meer, maar het werkt wss :)
dus zoals je al zei, als je bv wasbenzine,whitespirt, or whatever :P gebruikt, zal je tekening er wel af zijn, maar dan hou je een matte oppervlakte over...

Nu mijn bijdrage :)

nadat je de tekening hebt verwijderd met zon product, dan loop je even naar de winkel en koop je een potje plastic/kunststof polish :) dan kan je dat stuk weer mooi oppoetsen en zo je transparantie terughalen ...

Een paar jaar terug op school, had ik een plexiglas plakband houder gemaakt, toen moesten we de stukken frezen, nadien die kanten die gefreesd waren opschuren en opboenen, heeel mooi effect :)
mijn bron dus ^^ :)

• Pixxel
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-11 20:11
Zou Aceton (nagellakremover) misschien werken? Dat werkt prima om stickers mee los te peuteren. wanneer je afbeelding tenminste met een plaklaag vast zit althans. Ik heb geen idee of dit misschien je plastic cover aantast..

• Dozzer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09-2023
huh? ik heb ook een asus x800 pro maar in mn pjuter zie ik de aafbeelding niet , plaatje van de "mevrouw"wijst namelijk naar de bodem van mn kast, ik weet niet hoe dat bij jullie zit :|

Verwijderd

Dozzer schreef op zondag 11 september 2005 @ 03:31:
huh? ik heb ook een asus x800 pro maar in mn pjuter zie ik de aafbeelding niet , plaatje van de "mevrouw"wijst namelijk naar de bodem van mn kast, ik weet niet hoe dat bij jullie zit :|
Hij heeft volgens mij een spiegel op de bodem :Y)

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07 12:50
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 23:55:
er bestaat ook een goedje genaamd "stickerverwijderaar" die dus de plakrestjes van je sticker op los zonder je ondergrond aan te tasten.
ik heb het hier in een klein wannabee apotheek flesje staan maar vraag me niet waar je het kan halen
Je moet inderdaad eens stickerverwijderaar proberen. Dat is gebaseerd op een natuurlijk product (sinasappelschilolie of zoiets).
Aceton en thinner tasten volgens mij direct het plastic aan...aceton zeker... dan krijg je een mat laagje.

Eigenlijk lees is dat de meeste mensen oplosmiddelen voorstellen...wasbenzine, therpentine... volgens mij tasten die allemaal in meer of mindere mate het plastic aan.. (wordt mat)

edit:
ik lees dat van 'Kontact Chemie' 'Label off 50' stickerverwijderaar verkrijgbaar is Ok hier lees ik ook dat het eventueel plastic aan kan tasten. Albastine heeft een product.lees net dat het plasic aantast ect.
En die stickerverwijderaar op sinasappelschilbasis is eigenlijk voor papieren stickers... Het probleem is dat je plastic van plastic wil halen...

[ Voor 32% gewijzigd door MeMoRy op 11-09-2005 12:51 ]

U vraagt, wij antwoorden.

• Wouter06
dat is geen sticker wat ze erop plakken, tis er meer op gespoten... dus vergeet die stickerverwijderaar maar :)

Verwijderd

onmogelijk dat het er rechtsteeks op gespoten is.. je praat overigens jezelf tegen
Xwen schreef op zondag 11 september 2005 @ 17:53:
dat is geen sticker wat ze erop plakken, tis er meer op gespoten... dus vergeet die stickerverwijderaar maar :)

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2005 19:43 ]

• Wouter06
hoezo praat ik mezelf tegen?

met whitespirit of alle andere bovengenoemde producten bijten een beetje in in de plastiek bij het gebruik ervan, dan krijg je een mat laagje, en met een kunststof-polish kan je die matlaag weer oppoetsen.

Kzie niet waar ik mezelf tegenspreek :s

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
hey I_LOVE_MATH en n00bs

Voordat jullie weer onzin gaan uitkramen en deze topic alleen maar met nutteloze opmerkingen gaan vullen. hierop mijn antwoord.

Ik heb een Antec kast, met op de bodem inderdaad een spiegel die onder mijn videokaart is gemonteerd, door deze speigel kan ik zo de koeler van mijn videokaart bekijken, en daardoor zie ik ook die lelijke(wat ik vind) sticker.
Ik wil dus die sticker verwijderen en als het lukt dat plastic mooi transparant houden, waardoor ik dan met mijn spiegel het koperen koelgedeelte van mijn videokaart koeler kan zien.

En Xwen heeft volgens mij zeker gelijk, ik heb mijn kaart nog eens nader bekeken, en ik zie dat die sticker er zo goed als zeker direct is op gespoten, Het is geen papier sticker maar echt een plastic laag dat op de plastic behuizing is gespoten

Nu weer ontopic

Weet iemand eventueel welk merk plastic polish een beetje goed is?, ik zit hier toch te overwegen om maar met wasbenzine aan de gang te gaan, en dan maar de risico te nemen dat het wazig word.(beetje frozen glass style :D) en dan weer te gaan poetsen.

[ Voor 14% gewijzigd door HENNEP op 14-09-2005 09:31 ]

Verwijderd

<!--
HENNEP schreef op woensdag 14 september 2005 @ 09:24:
hey I_LOVE_MATH en n00bs

Voordat jullie weer onzin gaan uitkramen en deze topic alleen maar met nutteloze opmerkingen gaan vullen. hierop mijn antwoord.

Ik heb een Antec kast, met op de bodem inderdaad een spiegel die onder mijn videokaart is gemonteerd, door deze speigel kan ik zo de koeler van mijn videokaart bekijken, en daardoor zie ik ook die lelijke(wat ik vind) sticker.
Ik wil dus die sticker verwijderen en als het lukt dat plastic mooi transparant houden, waardoor ik dan met mijn spiegel het koperen koelgedeelte van mijn videokaart koeler kan zien.

En Xwen heeft volgens mij zeker gelijk, ik heb mijn kaart nog eens nader bekeken, en ik zie dat die sticker er zo goed als zeker direct is op gespoten, Het is geen papier sticker maar echt een plastic laag dat op de plastic behuizing is gespoten

Nu weer ontopic

Weet iemand eventueel welk merk plastic polish een beetje goed is?, ik zit hier toch te overwegen om maar met wasbenzine aan de gang te gaan, en dan maar de risico te nemen dat het wazig word.(beetje frozen glass style :D) en dan weer te gaan poetsen.
Vet breezah /kermis cool man, helemaal de bom :o

joh uh, ga het lekker zitten proberen met schuurpapier.
-->Zeg dan niets.

[ Voor 5% gewijzigd door Sprite_tm op 14-09-2005 18:53 ]

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07 12:50
plastic polish? bestaat dat? Volgens mij is het heel moeilijk om zoiets voor elkaar te krijgen...

Ik heb wel begrepen dat mensen cloroform gebruiken om de oppervlakte van plastic op te lossen om er bijvoorbeeld mee te lijmen (zelfgekluste waterreservoires e.d.) cloroform verdampt heel snel weer en is erg aggresief qua oplossen. Veel beter dan aceton.
Je zou op deze manier kunnen proberen het oppervlak te laten uitlopen, zodat het natuurlijk (onder de invloed van zwaartekracht) weer vlak wordt. Ik weet dit niet zeker, misschien kan iemand die ervaring heeft met het oplossen van plastic even reageren.

Overigens denk is niet dat wasbenzine genoeg zal zijn om die opdruk te verwijderen, wordt waarschijnlijk een kwestie van schuren...
misschien kan je ergens een nieuwe kap laten maken... plaatselijke faculteit industial designing?

[ Voor 1% gewijzigd door MeMoRy op 14-09-2005 11:49 . Reden: had zin niet afgemaakt :D ]

U vraagt, wij antwoorden.

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
<!--yo I_LOVEMATH,

Gaat voor de rest alles goed met jou? wtf heeft een kermis met deze topic te maken?
Ik snap niet wat jij nog in deze topic doet?
Volgens mij snap je de hint nog niet, je hebt niets te zoeken in deze topic.
Mensen zijn niet aan het wachten op jouw meningen en opinie's.

ontopic maar weer eens,
-->Knip, is niet meer nodig.
Chloroform ga ik zeker niet gebruiken, dat is zeer heftig spul, en ik zal het maar met minder sterk spul moeten doen.
Schuren is de laatste optie, ik heb wel zitten denken om bijvoorbeeld waterproof schuurpapier te gaan gebruiken en op die manier ook het plastic te gaan polijsten.

zijn er ook andere tweakers die eventueel die willen uitproberen met hun AX800?

[ Voor 4% gewijzigd door Sprite_tm op 14-09-2005 18:54 ]

Verwijderd

Remmenreiniger in spuitbus. Daarmee kun je zelfs permanente marker (Edding) van kunststof af krijgen zonder dat de ondergrond aangetast wordt. Dit spul wordt ook gebruikt om van die lexan-kapjes van modelautos te strippen indien een nieuwe body-art gewenst is, werkt prima.

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 19:32

Colan

sucks @ solderen

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 00:06:
[...]

Nouw uhhhh deur van je kast dicht en weg is ie..

ik begrijp echt niet waar dit over gaat, zal wel aan mij liggen
als je even gelezen had wist je dat die dude een window & spiegel(ende) bodem heeft...en dat hij de Zalman niet mooi vond...

daarnaast: dat plasdtic is best gemakkelijk op te poetsen, als het normaal plastic is, maar ga het dan niet schuren maar polijsten...

[ Voor 5% gewijzigd door Colan op 14-09-2005 16:28 ]

Simplicity is de bom...

Verwijderd

<!--
HENNEP schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:40:
yo I_LOVEMATH,

Gaat voor de rest alles goed met jou? wtf heeft een kermis met deze topic te maken?
Ik snap niet wat jij nog in deze topic doet?
Volgens mij snap je de hint nog niet, je hebt niets te zoeken in deze topic.

ontopic maar weer eens,

Chloroform ga ik zeker niet gebruiken, dat is zeer heftig spul, en ik zal het maar met minder sterk spul moeten doen.
Schuren is de laatste optie, ik heb wel zitten denken om bijvoorbeeld waterproof schuurpapier te gaan gebruiken en op die manier ook het plastic te gaan polijsten.

zijn er ook andere tweakers die eventueel die willen uitproberen met hun AX800?
Dit topic
Deze topics

Zó moet je het schrijven, niet anders..
Ja ik neuk hier mieren maar ik irriteer me er een beetje aan :) Nu mij niet gaan zitten flamen, het viel me gewoon op.

Het topic vind ik overigens wel interessant. Dat geflame en gezeik niet eigenlijk :/

Daarnaast vind ik deze zin betrekkelijk vreemd:
Volgens mij draait heel GoT hier om? Het uitwisselen van meningen en opinie's? Zonder deze zal GoT niet lang meer bestaan.

En het is juist zo leuk hier :+-->Offtopic geblaat

[ Voor 15% gewijzigd door Sprite_tm op 14-09-2005 18:55 ]

• Sprite_tm

Sprite_tm

Semi-Chinees

Modbreak:Ik heb een aantal berichten geedit en getrashed. We blijven vanaf nu dus allemaal gewoon ontopic, ik heb weinig zin om dat nog es te doen.

[ Voor 16% gewijzigd door Sprite_tm op 14-09-2005 18:57 ]

• Wouter06
eigenlijk geen idee of het plastic polish was :s

ik weet zeker dat erop stond dat het polish was, maar ze gaan toch geen metaal polish op plexiglas gebruiken? :s

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11 21:17
ik weet niet precies hoe die plaat op de heatsink vast zit, maar is het misschien een idee om uit een stukje plexi oid een nieuw plaatje te maken

Dan heb je meteen voor garantie gevallen de originele plaat nog.

Repareren doe je zo.

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
het is wel behoorlijk dun plastic, ongeveer 1.5mm dun
En trouwens zo goed een plastic cover namaken lukt mij zeker niet.de huidige plastic kap aanpassen is wel zonde van de garantie maar ach hoevaak gaat een videokaart stuk?

Heeft er iemand al zijn Asus AX800 pro/xt aangepast met een andere cooler? mocht je de stock cooler nog overhebben dan zou ik die wel willen overnemen als testvariant :D

*mod* bedankt voor het trashen van die "leuke" berichten

Verwijderd

hoi,

ik heb nog wel een stock cooler van mijn Ati X800 pro (dus geen "merk" zoals Asus). Die is (dacht ik) precies hetzelfde behalve het plaatje erop is anders.

Mocht je interesse hebben: tenicolai AT gmail DOT com

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2005 18:33 ]

Pagina: 1