Ik heb net een nieuwe mamaplankgekocht omdat mn ander kapot was en nu moet ik dus xp terug opnieuw installeren .. ik had graag alles gebackupt. Ik wil dus op een partitie die genoeg lege ruimte heeft eventjes een partitie maken en daarop xp instaleren en backupen .. dan formateren en xp op mn raptortje instaleren.
Nu, ik heb wel disketjes van vroeger met partitionmagic op maar .. de mamaplank doesnt like my disketdrives
Ik heb het internet al afgeschuimd maar ik word overstelpt door dingen die mij compleet niet helpen op google. Het gewoon vragen aan pro's hier is veel directer en gegarandeerd succes
Ik heb een image nodig (die ik dan brand op een andere pc) van een programma waarmee ik een partitie in 2 kan delen zonder de gegevens ervan te verliezen.
Wie kan mij helpen ?
Alvast bedankt !!
Yagu
Nu, ik heb wel disketjes van vroeger met partitionmagic op maar .. de mamaplank doesnt like my disketdrives
Ik heb het internet al afgeschuimd maar ik word overstelpt door dingen die mij compleet niet helpen op google. Het gewoon vragen aan pro's hier is veel directer en gegarandeerd succes
Ik heb een image nodig (die ik dan brand op een andere pc) van een programma waarmee ik een partitie in 2 kan delen zonder de gegevens ervan te verliezen.
Wie kan mij helpen ?
Alvast bedankt !!
Yagu
[ Voor 1% gewijzigd door Yaguznal op 09-09-2005 02:21 . Reden: Kunnen jullie eventjes "van" in de topictitle naar "vanaf" veranderen ? thanks ^^ ]