Probleem met benaderen WD harde schijven na format

Pagina: 1
Acties:

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-03 00:58

Laguna

Connaisseur

Topicstarter
Ik had al sinds ruim anderhalf jaar niet geformatteerd dus het was wel weer eens tijd voor een schone install van windows xp. Ik begon vol goede moed eerst netjes alles te backuppen van me c partitie (4 hd's waarvan hd1 80gb c->windows/d->mp3/e->games allemaal fat32, hd2 60gb f en g beide fat32, hd3 200gb h ntfs en hd4 200gb i ntfs) naar me h partitie.

Waarna ik gereboot had en in bios cdrom als first boot device had ingesteld. Windows xp cd erin gedaan had en nogmaals geboot waarna ik met behulp van installie programma van windows de c partitie had verwijderd en daarna voor ntfs bestandssyteem gekozen om windows xp op te installeren.

Tot nu toe nog alles koek en ei, maar daarna me windows xp sp2 cd erin gedaan om te updaten naar sp2 en na de reboot kwam er een melding voordat xp was opgestart over consistentie controle voor station h waarna ie allemaal onleesbare segmenten vond. Dit bleef maar aan de gang dus reset knop ingedrukt. Na de reboot kwam weer die consistentie controle ditmaal overgeslagen en ik kijk zo bij verkenner bij me h partitie alles weg op 1 mp3 bestand na terwijl ie nokvol zat met data windows geeft ook aan dat er nog maar 1.5gb vrij is en op me i partitie dacht ik dat alles er nog wel stond totdat ik in me movies directorie kijk is ie helemaal leeg?

Floppy met dataguard tool van western digital erin gestopt (aangezien beide schijven h en i wd schijven zijn) en beide schijven getest beide no errors.

Ben ik nu gewoon zowat 400gb aan data kwijt?

Wat is hier in godsnaam aan de hand???

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H