doei
heb ik ook al vaker gehad en denk niet dat het aan iTunes ligt (toch niet bij mij)
Als ik bv. mp3's beluister met iTunes en een andere programma opstart (bv. FireFox) dan hapert mijn muziek enorm. Zelfs als er niks anders open staat. Het enige dat dan helpt is een format ... voor mij
is wel een redelijk grove oplossing maar dan is alles weer ok ...
probeer eens of het ook zo is met Windows Media Speler
Als ik bv. mp3's beluister met iTunes en een andere programma opstart (bv. FireFox) dan hapert mijn muziek enorm. Zelfs als er niks anders open staat. Het enige dat dan helpt is een format ... voor mij
is wel een redelijk grove oplossing maar dan is alles weer ok ...
probeer eens of het ook zo is met Windows Media Speler
En anders is er onder Windows toch vast wel een manier om je audio buffer omhoog te gooien?
Klinkt mij in de oren als iets met slechte harddisk controller drivers
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Nee, dat verklaart natuurlijk niet waarom het met iTunes 4 wel goed werkte, het moet dus iets anders zijn.dawuss schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:35:
En anders is er onder Windows toch vast wel een manier om je audio buffer omhoog te gooien?
Hmm, ik had inderdaad even over dat halve uurtje heen gelezenfrim schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:38:
[...]
Nee, dat verklaart natuurlijk niet waarom het met iTunes 4 wel goed werkte, het moet dus iets anders zijn.
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Heb zelf een vergelijkbaar probleem gehad met iTunes en het bleek zeer eenvoudig op te lossen te zijn.
Heb het van de site http://binarybonsai.com/a...unes-a-kick-in-the-teeth/
Je moet het volgende doen:
Go into Quicktime (Control Panel) and turn Sound Out to WaveOut instead of DirectSound
Dit loste het probleem op voor mij (en blijkbaar vele anderen).
Kan zijn dat jouw probleem iets anders is, maar lijkt me het proberen waard.
Heb het van de site http://binarybonsai.com/a...unes-a-kick-in-the-teeth/
Je moet het volgende doen:
Go into Quicktime (Control Panel) and turn Sound Out to WaveOut instead of DirectSound
Dit loste het probleem op voor mij (en blijkbaar vele anderen).
Kan zijn dat jouw probleem iets anders is, maar lijkt me het proberen waard.
[ Voor 10% gewijzigd door Erikdevries op 09-09-2005 00:44 ]
Pagina: 1