Ik heb me paar dagen geleden een nieuwe laptop aangeschaft, en standaard staat er Windows XP Home Edition op geïnstalleerd, het staat wel op mijn naam geïnstalleerd, maar als werkgroep staat er niets ingevuld, nu is mijn vraag zou ik daar nog iets kunnen invullen zonder te formateren? Ik zou er namelijk graag gewoon THUIS zetten zoals op mijn desktop PC maar hoe ik hier aan moet beginnen heb ik nu nog totaal geen idee van, weet iemand hier iets meer over?
Rechter muisknop op "Mijn computer" -> Eigenschappen -> Computernaam -> Wijzigen en dan de werkgroepnaam ingeven die je wilt. Zul je wel een keer moeten rebooten maar dat is geen ramp.
Hier kon uw advertentie staan
Lol je kan gewoon bij eigenschappen van deze compter de netwerknaam opgegeven. Je hoeft voor de meeste instellingen te wijzigen windows geen eens opnieuw op te starten, laat staan een format!
Lees voordat je post wat meer topics en google eerst. Wij moeten nu maar jou problemen oplossen, zonder dat je je ook maar enigzins ergens in verdiept hebt
Lees voordat je post wat meer topics en google eerst. Wij moeten nu maar jou problemen oplossen, zonder dat je je ook maar enigzins ergens in verdiept hebt
Mjah; wat eigen onderzoek kan geen kwaad
Een beetje vriendlijkheid naar andere users ook niet ToFast....
Maargoed; dit is echt supersimpel zelf uit te zoeken; iets meer eigen vooronderzoek dus graag in het vervolg
Maargoed; dit is echt supersimpel zelf uit te zoeken; iets meer eigen vooronderzoek dus graag in het vervolg
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dit topic is gesloten.
![]()