tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Duron 650 @ 1,01 Ghz, Abit KT7, 320 mb SDRAM pc133. Spire Orb + 1x 80 mm Fan.
Verwijderd
of aan doorzagen,
het best lijkt mij bij de naad, (de rand dus..)
4 letters : G E L DOp dinsdag 16 januari 2001 16:21 schreef vAr het volgende:
Uhm... nieuwe kast is niet een optie?
Me kast bevalt me verder wel goed, alleen die kap wil ik anders.
\o/
Verwijderd
als je dat niet wilt zie maar dat je mooi recht zaagt
gl...
Verwijderd
Suc6!
I'll try.
Ik ga binnekort iets in me kast maken Het liefst BIOHAZARD logo, maar gewoon raam = ook cool]
\o/
-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....
Verwijderd
wel een cool casemod idee, maar niet zo handig lijkt me
Verwijderd
De onderkant zal wel gaan, daar zit al een sleuf, maar be bovenkant ga je met geen mogelijkheid vastzetten.
Ik heb een kast met van die sidepanels en die hebben aan de bovenkant van de sidepanel "haakjes" zodat je zijpaneel niet elk moment omvalt.
Hoe wil jij die haajes aanbrengen?
en als je die haakjes toch hebt kunnen maken: waar gaan die haakjes in?
De enige mogelijkheid die ik zie is inderdaad een omhoog klapbaar paneel (evt met zuigers of een magneet aan de onderkant van je buro zodat het paneel vanzelf omhoog blijft staan.
Niet?
[Specs]
Het komt er dus op neer dat ik gewoon 's wat tussen alle oude troep in de schuur moet neuzen en kijken of ik daar haakjes etc. kan vinden.Op woensdag 17 januari 2001 23:26 schreef SiGNe het volgende:
De enige mogelijkheid die ik zie is inderdaad een omhoog klapbaar paneel (evt met zuigers of een magneet aan de onderkant van je buro zodat het paneel vanzelf omhoog blijft staan.
Anders ga ik IDD iets van zon omhoogopklapnaar ding maken, lijkt we er wel
\o/
Verwijderd
Ik had dat ook zoon U kast. Ik heb gewoon met een decopeerzaag de plaats doogezaagt en is ook nog best wel netjes geworden.
Greetz
Ik had eerst ook zo'n U kast.. vond het maar rete onhandig. Daarna een INWIN 600 gekocht, een stuk beter maar ik moet wel de hele bovenkant er afhalen voordat ik mijn zijpaneel er uit kan halen. Nu heb ik een Antec SX-1030BEC en dat is echt super! Je pakt in 1 beweging het hele zijpanel eruit, dat zou gewoon echt op alle kasten moeten zitten.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Schijn bedriegd
Is de INWIN Q500 dan niet het zelfde dan de Q600 (behalve het frontje)Op donderdag 18 januari 2001 15:50 schreef tazzman het volgende:
Daarna een INWIN 600 gekocht, een stuk beter maar ik moet wel de hele bovenkant er afhalen voordat ik mijn zijpaneel er uit kan halen.
Ik heb zelf zo'n Q500 en ik kan wel gewoon mijn zij panelen verwijderen, en dan hoef ik niet mijn boven kap eraf te halen. Voor de rest trouwens een vette case om te modden, waar ik nu dus ook druk mee bezig ben
Hmmz, SCREENSHOT!Op donderdag 18 januari 2001 15:09 schreef Celeron_clocker het volgende:
Hey Elwin...Erik hier...
Ik had dat ook zoon U kast. Ik heb gewoon met een decopeerzaag de plaats doogezaagt en is ook nog best wel netjes geworden.
Greetz
\o/
Je haakt die pinnetjes dus gewoon aan je case.
|-¬
|
|
|
zoiets dus (ok, hij is niet echt duidelijk.)
Niet?
[Specs]
Verwijderd
http://members.brabant.chello.nl/~p.nooijen/Spullen.html
of zo iets doet/probeert als test.
Verwijderd
je maakt er gewoon een "normale" deur in met 2 of 3 scharnieren en een slotje (anti-kleine-zusje)!