Bij het openen van exe, mp3, wmv, mpg, jpg, gif, enz files blijft XP sp2 zo'n 3 seconden 'hangen'. reageert nergens meer op, en het duurt ook een tijdje voor bijv. een mp3 in winamp of mp geladen is. vaag probleem, en ik heb t ook al maanden, maar te lui om er wat aan te doen... dus ik weet niet meer precies waarna het nou gebeurt is. niet na de sp2 installatie iig voor zover ik me kan herinneren.
Kan er niets over vinden op google en in de search. Het ligt niet aan winamp, mediaplayer of de fotoviewer, aangezien hij het met andere spelers ook heeft, en bij .exe files is het probleem ook aan de orde. Ik snap dat het met een schone install ook wel verholpen is, maar daar heb ik geen tijd voor op het moment, en het is toch wel zeer irritant
specs:
athlon xp mobile2400+ (niet overgeklokt)
2x512 MB CORSAIR RAM
winXP sp2 + updates
nod32 antivirus
Rest lijkt me vrij onbelangrijk voor het probleem, vraag anders maar.
Edit:
Ik herinner me dat het gebeurd is nadat ik met hijackthis aan de slag ben geweest omdat ik wat virusjes had draaien een paar maanden geleden. mss een bestandje gewist dat niet gewist had mogen worden?
Kan er niets over vinden op google en in de search. Het ligt niet aan winamp, mediaplayer of de fotoviewer, aangezien hij het met andere spelers ook heeft, en bij .exe files is het probleem ook aan de orde. Ik snap dat het met een schone install ook wel verholpen is, maar daar heb ik geen tijd voor op het moment, en het is toch wel zeer irritant
specs:
athlon xp mobile2400+ (niet overgeklokt)
2x512 MB CORSAIR RAM
winXP sp2 + updates
nod32 antivirus
Rest lijkt me vrij onbelangrijk voor het probleem, vraag anders maar.
Edit:
Ik herinner me dat het gebeurd is nadat ik met hijackthis aan de slag ben geweest omdat ik wat virusjes had draaien een paar maanden geleden. mss een bestandje gewist dat niet gewist had mogen worden?