Toetsenbord werkt met vertraging

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-06 23:08

Steve

Krokodil \o/

Topicstarter
Ik heb het vage probleem dat het toetsenbord van deze pc met een paar seconden vertraging werkt; ik moet een toets een paar seconden indrukken voor ie reageert. Dit is enkel onder Windows zo, bij het booten (o.m. in het BIOS) is er geen probleem. Het is een gewoon cheap-ass PS2-toetsenbord, maar een ander toetsenbord aansluiten helpt niet. Heb al gespeeld met de instellingen voor vertraging in het configuratiescherm en BIOS, maar dat hielp niet. Verder is er ook geen duidelijke aanleiding, het lijkt plots gekomen te zijn.

Iemand een idee?

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

Is je pc zeker weten virus en spyware vrij? Hoe reageert je toetsenbord onder cmd (of command, welke Windowsversie heb je?)?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-06 23:08

Steve

Krokodil \o/

Topicstarter
Ja, is zeker virus- en spywarevrij. Exact hetzelfde onder cmd in Windows (XP). Bij full-DOS (opstartdiskette) is er geen probleem.

Er is trouwens een klein piepje te horen van de interne speaker als een toets een paar seconden ingedrukt wordt en het teken verschijnt.

[ Voor 35% gewijzigd door Steve op 08-09-2005 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
same here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:46

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Beetje oude koe, maar vooruit ;)
Dat kleine piepje is te wijten aan de zgn "sticky keys" die je in windows in kunt stellen. Moet je even bij je toetsenbordinstellingen kijken en die optie uitzetten.
Verder wil windows nog wel eens dit soort dingen vertonen als (heel gek) NetBIOS aan staat. Het zou me niks verbazen dat als je al je netwerkprotocollen behalve TCP/IP uit zet (dus ook WINS en NetBios) het probleem opgelost zou zijn :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)