Ik heb net een nieuwe draaitafel met een SPDIF uitgang erop. Mijn bedoeling was om die draaitafel op mijn pc aan te sluiten. Mn geluidskaart heeft de volgende aansluitingen:
-Digital optical output, 44.1 kHz / 48 kHz / 96 kHz / 192 kHz * (TOS link)
-Digital input, optical, 44.1 kHz / 48 kHz / 96 kHz (TOS link)
-4 Line Outs, stereo (3.5 mm) 24 Bit / 192 kHz *
-Line In, stereo (3.5 mm) 24 Bit / 96 kHz
-Microphone In, mono (3.5 mm) 24 Bit / 96 kHz
Nou heb ik niet veel verstand hier van maar voor de kwaliteit van het signaal leek het me beter om hem met de digital input te verbinden (dus niet de line in).
Ik heb dan dus een kabel nodig om die SPDIF uit naar die 3,5 mm jacket digital input te verbinden(zo'n kabel heeft geen kwaliteitsverlies hoop ik?).
Alleen heb ik al veel gezocht maar ik zie nergens zo'n kabel te koop staan. Weet iemand waar zulke kabels (als ze bestaan) te koop zijn?
-Digital optical output, 44.1 kHz / 48 kHz / 96 kHz / 192 kHz * (TOS link)
-Digital input, optical, 44.1 kHz / 48 kHz / 96 kHz (TOS link)
-4 Line Outs, stereo (3.5 mm) 24 Bit / 192 kHz *
-Line In, stereo (3.5 mm) 24 Bit / 96 kHz
-Microphone In, mono (3.5 mm) 24 Bit / 96 kHz
Nou heb ik niet veel verstand hier van maar voor de kwaliteit van het signaal leek het me beter om hem met de digital input te verbinden (dus niet de line in).
Ik heb dan dus een kabel nodig om die SPDIF uit naar die 3,5 mm jacket digital input te verbinden(zo'n kabel heeft geen kwaliteitsverlies hoop ik?).
Alleen heb ik al veel gezocht maar ik zie nergens zo'n kabel te koop staan. Weet iemand waar zulke kabels (als ze bestaan) te koop zijn?