wieltje op cordless van Logitech

Pagina: 1
Acties:

• leuf
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb een cordless desktop pro van Logitech, met een wieltje op de muis. Maar dat ding gedraagt zich soms echt super rot. Op de site van tweakers.net bijvoorbeeld als ik dan gewoon naar beneden wil scrollen met et wieltje dan hoor ik ineens weer dat klikje van IE en dan gaat ie ineens naar de pricewatch. Echt heel raar dus, zelfs als ik ergens op een leeg stuk van de pagina klik, zodat niet een of ander dropdown list actief is waar die dan in gaat lopen wieleren doet ie het nog... Andere tweakers met soortgelijke ervaringen en weet iemand hoe dit komt?

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:00

vanDaal

-ismeereentje

Ik heb zelf ook zo'n muis en ik heb er zelf nooit last van eerlijk gezegd. Doet ie dat ook op andere sites?

Verwijderd

Hey Leuf :)

ff nieuwe mouseware installeren ofzo, kep dezelfde muis, nieuwste mouseware in win2k, en nergens last van. (batterijen op?)

• leuf
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
batterijen zijn niet op, ik heb het ding net een week, op andere site doet ie het ook, maar dan is er echt een listbox ofzo actief, en als ik dan gewoon ergens op de site klik om die listbox te deactiveren dan scrollt ie gewoon weer normaal

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:28

Crusader

Arc Nature

Aahh, gelukkig ben ik niet de enige die dit heeft. Volgens mij heb ik dit sinds kort. Waar het aan ligt wil ik ook wel eens weten. Het is echt super irritant.
Ik geloof dat ik Mouseware 8.50 heb...
En het is alleen bij Tweakers, en laat ik daar nou het meest surfen :-(

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Dan moet je juis niet de mouseware drivers installeren. Gewoon de drivers van windows gebruiken, of overstappen op netscape. Wat ook schijnt te helpen is IE niet starten vanuit de quicklaunch maar met het icoontje op je desktop.

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:24

botoo

💀 too old to die young

Dat doorspringen naar pricewatch komt omdat het search menu op wazige manier geactiveerd is, als jij dan draait springt ie naar waar je stopt, als je eerst op een lege plek op het scherm klikt gebeurt dat niet meer.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1