Ik heb een applicatie draaien onder SQL (Desktop). Ik wil graag de applicatie, database, verplaatsen naar een nieuwe server. Ik heb op de nieuwe server MSDE geinstalleerd en probeer nu de database te restoren van de oude server. Ik krijg echter de volgende fout:
Ik heb echter op de beide servers dezelfde MSDE draaien, gewoon de laatste. Komt dit door het feit dat ik hem probeer te restoren op een andere server? (Met een andere naam.)
Tijdens mijn zoektocht kwam ik ook de attach / detach optie tegen. Kan ik hier met die optie ook proberen? Wat is precies het verschil?
code:
1
2
3
4
5
6
| Msg 3168, Level 16, State 1, Server SERVERNEW\DB01, Line 1 The backup of the system database on device c:\backup\master.bak cannot be restored because it was created by a different version of the server (134218546) than this server (134218488). Msg 3013, Level 16, State 1, Server SERVERNEW\DB01, Line 1 RESTORE DATABASE is terminating abnormally. |
Ik heb echter op de beide servers dezelfde MSDE draaien, gewoon de laatste. Komt dit door het feit dat ik hem probeer te restoren op een andere server? (Met een andere naam.)
Tijdens mijn zoektocht kwam ik ook de attach / detach optie tegen. Kan ik hier met die optie ook proberen? Wat is precies het verschil?