Toon posts:

[XP] Zoeken naar code in files

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet zeker of dit wel hier hoort, maar ik waag het er maar op ;)

Ik heb sinds kort een nieuwe pc met winXPsp2 Home. En daar heb ik moeite met het zoeken in files.
'Vroeger' ging ik in Win verkenner naar mijn map met sourcecode drukte op F3 gaf aan dat er gezocht moest worden naar bijv. *.php en naar de tekst functienaam blabla. Vervolgens kreeg ik dan een lijst met bestanden waar die tekst in stond. Geweldig was dat.

Nu in winXP. Als ik naar mijn map ga met de sourcecode en druk op F3 dan krijg ik een groen schermpje waar een veel hoger pad is geselecteerd dan IK had geselecteerd. WinXP selecteert het liefst de root. Als ik dan de juiste map heb geselecteerd en dezelfde waarden invul als eerder genoemd, krijg ik geen resultaten!! Terwijl ik zeker weet dat er minstens 1 bestand is die voldoet aan de zoekcriteria.

Hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb al wat tweak-tooltjes gedownload en daarmee heb ik in ieder geval dat irritante hondje laten verdwijnen maar het zoeken werkt nog steeds niet.

• Solopher
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-03 15:59
Ik denk dat dit eerder plaatshoort in: Windows Operating Systems

Sorry maar ik kan je ook nog eens niet helpen :(

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-03 14:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

En wat heeft dit met programmeren te maken? :?

PW>>WOS

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

Topicstarter
@elevator
Bedankt. Lijkt erop dat dat artikel de oplossing heeft. Vreemd dat ik het zelf niet heb kunnen vinden op microsoft.
Ik ga het vanavond gelijk proberen.
Paul

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-03 15:47
Ik heb ook altijd moeite wat te vinden in de KB van Microsoft. Iemand tips om beter/efficiënter te kunnen zoeken? Met elke zoekmachine vind ik precies wat ik wil, maar met de KB van MS blijf ik moeite houden.

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:52
The__Virus schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 13:04:
Ik heb ook altijd moeite wat te vinden in de KB van Microsoft. Iemand tips om beter/efficiënter te kunnen zoeken? Met elke zoekmachine vind ik precies wat ik wil, maar met de KB van MS blijf ik moeite houden.
via google zoeken op ms site

dat werkt het beste

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Pagina: 1