Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[LCD] Display in 5.25 bay

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Medetweakers,

Voordat jullie direct gaan gooien met site's als google en de search/faq van GoT zelf wil ik even melden dat ik het echt niet kan vinden.

Ik ben op zoek naar een serieele of paralelle LCD display in een 5.25 bay. Hij moet ook een backlight verlichting in zich hebben. Ik heb absoluut geen soldeer ervaring, dus iets zelf in elkaar zetten is er niet bij.

Een vereiste is wel dat het geen grafisch LCD display moet zijn. Ook moet hij 4 of meer regel bevatten zodat je tenminste ook nog wat fatsoenlijks op het scherm kunt zetten.

Hopende dat iemand mij verder kan helpen

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
een 4x20 display past qua hoogte al niet in een 5,25" bay (voorkant mss wel, maar printplaat is iets van 6cm hoog als ik me niet vergis), dus dat gaat niet lukken vrees ik. Voor de rest zijn er wel kant en klare USB-kitjes.

Edit: Hm, in het linkje hierboven mij staat wel een 4x20 in 1 5,25" bay, die zal wel speciaal daarvoor gemaakt zijn :)

[ Voor 23% gewijzigd door Tsunami op 08-09-2005 16:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Pfff.. zijn die dingen niet in nederland te verkrijgen?

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
conrad?

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 21:46

Nox

Noxiuz

je kan ook zonder housing nemen, en dan pak je je dremel en dan behoud je je originele look van je case ten minste nog ;) scheelt ook kosten.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• coorz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-12-2017

coorz

Back to crop!

Matrix Orbital heeft er zat in het assortiment.

Verwijderd

matrix oribital heeft een nederlandse verdeler waarvan ik even de naam niet weet.
gevonden:
http://www.antratek.nl

Voor 80 euro oid ben je de man!

Stond vroeger in de faq van dit forum.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2005 19:10 ]

• winDOS
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-11 18:57

winDOS

6.22

HTvision

NL bedrijf, veel displays daar.