Ik werd net thuis opgebeld en een eerder opgenomen vrouwenstem vertelde mij dat ik geen geheel verzorgde reis naar de Carabieen had gewonnen en dat ik de 9 moest indrukken, ik heb maar opgehangen. Is dit een nieuwe manier van geldklopperij?
Nu ookal telefoon spam ?! 
edit:
Maar je hebt geen HK-XS. Laten we het erop houden dat het niet onbekend is
Maar je hebt geen HK-XS. Laten we het erop houden dat het niet onbekend is
[ Voor 46% gewijzigd door Rone op 08-09-2005 16:00 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
niet nieuw...
http://forum.fok.nl/topic/727159
Ben vandaag ook gebeld ("ze" stond op mijn voicemail)
http://forum.fok.nl/topic/727159
Ben vandaag ook gebeld ("ze" stond op mijn voicemail)
zowiezo aparte mededeling lijkt mij? (of typo?)Kanivan schreef op donderdag 08 september 2005 @ 15:56:
[...]
vertelde mij dat ik geen geheel verzorgde reis naar de Carabieen had gewonnen en dat ik de 9 moest indrukken
[...]
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Nee, het klopt echt. Ik quote even de TS uit het topic in de HK:Maestro.mosjuh schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:25:
[...]
zowiezo aparte mededeling lijkt mij? (of typo?)
De enige typo van Kanivan is dat het 'Caribbean' moet zijnCRiMiNaL schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 18:11:
Zit net lekker op de bank, gaat ineens de telefoon. Ik neem op, krijg ik een computer voice aan de telefoon die zegt :
Congratulations! You’ve won a free caribbean cruise. To reclaim your prize, press 9. That’s the nine-key on your telephone.
Ik vertrouwde het voor geen flikker dus ik heb gewoon opgehangen.
Maar ik bedoel .. WTF ?!
Google vond deze site, met een hoop anderen die er ook door gebeld zijn :
http://www.cyberhq.nl/2005/07/26/free-caribbean-cruise.html
Als je het mij vraagt is dit een stapje te ver.
[ Voor 7% gewijzigd door Rone op 08-09-2005 17:09 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
ik zal hem nog een keer quotenr00n schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:07:
[...]
Nee, het klopt echt. Ik quote even de TS uit het topic in de HK:
[...]
De enige typo van Kanivan is dat het 'Caribbean' moet zijn
maar uit jouw verhaal/quote kan ik opmaken dat het dus idd een typo is.Kanivan schreef op donderdag 08 september 2005 @ 15:56:
[...]
vertelde mij dat ik geen geheel verzorgde reis naar de Carabieen had gewonnen en dat ik de 9 moest indrukken
[...]
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Ik heb zo'n 1,5 week geleden ook zo'n telefoontje gehad. Gewoon op mijn vaste telefoonnummer. Ik heb uiteraard direct opgehangen maar het is leuk om te lezen wat het nou precies was...
Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl
Ook al gehad. Gelukkig op m'n antwoordapparaat. Maar gezien het grote aantal onzin telefoontjes dat je regelmatig op programma's als Radar en Kassa voorbij ziet komen gaat dit gewoon de prullenbak in
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()