Toon posts:

welke van de twee? ik weet het niet

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben aan het kijken voor een laptop. En ik twijfel tussen een Acer en een Asus.
De Acer heeft een AMD Turion 64 1.8 GHz met 1mb cache, de Asus een Centrino Dothan 1.74 GHz met 3mb cache. Ik wil namelijk lang met mijn accu doen, dus lijken mij dit goede processors. Ze hebben allebei 80 GB, en een 15.4 inch scherm. Behalve de videokaart is alles hetzelfde, de Acer heeft namelijk een ATI X700 128mb en de Asus een ATI X700 64 MB.
De enige verschilllen zijn dus de processors en de videokaarten. De prijs is ongeveer hetzelfde.
Ik wil de laptop gaan gebruiken voor mijn studie en films kunnen draaien, zowel op DVD als op harddisk, muziek, en soms (de nieuwere) spelletjes.......
Nou schat ik zelf dat de Centrino processor een betere processor is, maar ik weet niet of het verschil opweegt tegen het verschil in videogeheugen. En wat betreft kwaliteit denk ik dat Asus ook beter is. Wie kan mij een goed advies geven hierover?

bedankt :*)

Emile

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:42
zou je mischien even kunnen zeggen tussen welke types het gaat qua model dan

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 23:12

Turkish

zhé germans

Zie mijn vorige sluitmessage ;)

Het is niet de bedoeling dat je gelijk weer een nieuw topic opent als je vorige gesloten is...

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.