goedemiddag.....
wij hebben sinds een tijdje thuis een KPN-OfficeDSL aansluiting en daarbij werd een 4-ports
Speedstream 5400 geleverd.
Sinds vorige week heb ik zelf een computer en nu wil ik dus bestanden overzetten van PC1 naar PC2 (de nieuwe dus..).
Wat ik mij nou afvraag is hoe kan ik dat doen?
Als ik op http://subscriber.communi...riber_networks/5400.shtml kijk word ik ook niet veel wijzer....
PC1 heet van-os
PC2 heet kaduku
Op PC1 staat Windows XP Prof.
Op PC2 staat sinds gister ook Debian Sarge met Samba. Als ik in Debian bij 'netwerkverbindingen' kijk zie ik wel de PC1 maar vanaf PC1 zie ik niet PC2...
Ook het openen van de verbinding van PC2-->PC1 lukt niet... normaal moet ie natuurlijk gewoon
'gedeelde-documenten' openen.
Het is gewoon nodig om bestanden over te zetten van PC1 naar PC2 want dat is nu me eigen pc...
Ook wil ik wel is een 'lan-party' met me broertje doen.
Misschien weten jullie welke instelling ik moet veranderen ofzo?
Of als je meer informatie nodig hebt: GIL MAAR!
wij hebben sinds een tijdje thuis een KPN-OfficeDSL aansluiting en daarbij werd een 4-ports
Speedstream 5400 geleverd.
Sinds vorige week heb ik zelf een computer en nu wil ik dus bestanden overzetten van PC1 naar PC2 (de nieuwe dus..).
Wat ik mij nou afvraag is hoe kan ik dat doen?
Als ik op http://subscriber.communi...riber_networks/5400.shtml kijk word ik ook niet veel wijzer....
PC1 heet van-os
PC2 heet kaduku
Op PC1 staat Windows XP Prof.
Op PC2 staat sinds gister ook Debian Sarge met Samba. Als ik in Debian bij 'netwerkverbindingen' kijk zie ik wel de PC1 maar vanaf PC1 zie ik niet PC2...
Ook het openen van de verbinding van PC2-->PC1 lukt niet... normaal moet ie natuurlijk gewoon
'gedeelde-documenten' openen.
Het is gewoon nodig om bestanden over te zetten van PC1 naar PC2 want dat is nu me eigen pc...
Ook wil ik wel is een 'lan-party' met me broertje doen.
Misschien weten jullie welke instelling ik moet veranderen ofzo?
Of als je meer informatie nodig hebt: GIL MAAR!
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!