Toon posts:

Powerpoint graph.exe probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgend probleem:

Als ik in een powerpoint presentatie een grafiek wil openen zodat ik de gegevens wil veranderen, dan krijg ik de foutmelding dat er een fout is opgetreden in graph.exe
Hij zegt dan om een applicatie server te installeren, dat doe ik dan en dat werkt dan. Maar zodra ik afsluit en het weer probeer krijg ik weer dezelfde melding. (office 2003)

Ik heb Office al eens helemaal verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar dit mocht niet baten. Ik heb alle updates voor Office binnen gehaalt. Verder heb ik de gebruiker administrator rechten gegeven. Dat mocht ook niet baten. Onder mijn eigen account werkt het ook niet. En als ik het op een ander systeem probeer met Windows XP & Office 2003 werkt het wel.

Iemand een idee? :*)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

PPT is deel van MSOffice dus SA -> OFF

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:37:
PPT is deel van MSOffice dus SA -> OFF
Foutje :)

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Gaat het ook mis als je een nieuwe presentatie met grafiek maakt e/o bij andere presentaties of is het alleen bij dit ene bestand?

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Verwijderd

Topicstarter
Niesje schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:50:
Gaat het ook mis als je een nieuwe presentatie met grafiek maakt e/o bij andere presentaties of is het alleen bij dit ene bestand?
Het is in principe alleen bij dat bestand, maar het rare is. Als ik dat bestand op een andere computer met dezelfde installatie open dan werkt het gewoon 8)7