"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Er staat niets in de eventlog. Ik krijg alleen een pop-up van iTunes met daarin: "De iPod iPod van Rogier kan niet worden bijgewerkt. Er heeft zich een onbekende fout voor gedaan (-50)."
[ Voor 10% gewijzigd door Hoedje op 08-09-2005 15:45 ]
http://www.thekhing.cjb.net - zet iets in het gastenboek, is leuk!
Verwijderd
Nee, ik heb helemaal nix verwijderd van de firmware (en ik heb de nieuwste). Je hebt op je iPod twee mapjes, eentje met contacts en eentje met calender. Nu heb je third party tools die je contacts en je calender items converteren en in die mapjes zetten. Vervolgens kun je ze met de iPod openen en dus zien. Ik heb dus al deze items verwijderd!Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 12:09:
Reset anders je Ipod, hiermee bedoel ik terug naar fabrieksinstellngen, want je zegt zelf dat je met 3p software enkele delen van de firmware hebt verwijderd. Zo'n dingen zijn nooit goed
Ik ben er nu overigens achter dat ik niet de enige ben met problemen (bijv iLounge: http://forums.ilounge.com...ca1c74d571baca&forumid=59). Ik heb dan ook maar voorlopig uit gezet. Ik hoop dat Apple nog met een oplossing komt.
[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 09-09-2005 16:26 ]
Jammer, want dit leek me dus inderdaad ook wel een handige feature (en die zijn vrij zeldzaam in iTunes
Wees consequent, maar niet altijd
En ik wilde nog wel zo'n docking bay kopen om vaak/snel mijn agenda en contacts te syncen; die kunnen ze nou in hun r**t steken
/me Hoedje heeft alleen geen iPod meer...
De foutmelding is veranderd maar het resultaat blijft hetzelfde.
Verwijderd
Ik moet ten eerste in een Outlook pop-up melding wel een keer of 5 toestemming geven zodat iTunes Outlook mag benaderen, uiteindelijk komt hij met de -50 foutmelding. Heb het idee dat de agenda wel gesynced wordt, maar ik krijg sowieso geen tasks of contacts.
Verwijderd
Heb nu sinds een weekje Office 2007 Beta2 geïnstalleerd (nog steeds icm Exchange 2003) en nu kan ik eindelijk zeggen dat alles werkt!! Zowel contacts als calendar syncen zoals het hoort!
iTunes is z'n tijd blijkbaar ver vooruit
/me Hoedje vindt GoT wel geweldig: een jaar later en een iPod verder, maar het probleem wordt opgelost
Edit: het werkt zelfs heel goed! Je krijgt ook geen irritante Outlook pop-up meer of je het wel goed vindt.
[ Voor 24% gewijzigd door Hoedje op 12-06-2006 09:33 ]
Anywayz, bij mij komt ie nog wel steeds met "Another program is trying to access Outlook bla bla" dus misschien is dat wel een optie geworden die je (binnen Outlook) kan uitzetten?! Maar dan zijn we eigenlijk alweer een ander topic aan het starten
iig blij dat alles eindelijk werkt!