Toon posts:

Games huren bij Primera via Skiq.nl

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag op www.fok.nl een advertentie voor skiq.nl

Het ziet er goed uit, games huren voor een vast bedrag per maand.

Je hebt veel keuze uit titels, voor elk platform hebben ze games en het ziet er goed uit op de site. Helaas zit de dichtsbijzijnde Primera winkel waar je de games kan afhalen niet echt in de buurt van mijn huis, maar voor 12,95 euro elke maand 2 games kunnen huren spreekt mij aan.

Heeft iemand zich al aangemeld en het al geprobeerd?

Wat extra info:
Aanmelding: meld je online aan als abonnee en kies voortaan 24 uur per dag online uit 2.500 nieuwste huurgametitels.

Keuze uit alle platforms: PS2, PS3, Xbox, Xbox 360, Nintendo GameCube, GameBoy Advance, Nintendo DS en PSP ((PC-titels alleen te koop in onze webshop).

Nooit meer probleem van een foute keuze: met een voordelig Skiq-abonnement heb je nooit meer het probleem van een dure game. Maar ook niet van een tegenvallende game, je ruilt ?m dan gewoon om.

Abonnementsvorm: kies bij je aanmelding voor één van de onderstaande abonnementen. Geef dan ook aan hoe je wilt betalen: in één keer (dan extra vette korting) of per maand. Abonnementsvormen:

Single jaarabonnement:
Telkens 1 game in je bezit, recht op huren van 24 games, max. 24 wissels.
Tijdelijke actieprijs t/m 31 december 2005: slechts € 9,95 per maand gedurende de eerste 6 maanden, daarna € 12,95 per maand, totaal: € 137,40.

Speciale actieprijs t/m 31 december 2005 bij betaling in één keer: slechts € 125,- per jaar.

Double jaarabonnement:
Telkens 2 games tegelijk in je bezit, recht op huren van 50 games, max. 24 wissels; elke keer dat je 1 of 2 games tegelijk weer inlevert, telt als 1 wissel.
Tijdelijke actieprijs t/m 31 december 2005: slechts € 16,95 per maand gedurende de eerste 6 maanden, daarna € 19,95 per maand.

Speciale actieprijs t/m 31 december 2005 bij betaling in één keer: slechts € 199,- per jaar.

Triple jaarabonnement:
Telkens 3 games tegelijk in je bezit, recht op huren van 75 games, max. 24 wissels; elke keer dat je 1, 2 of 3 games tegelijk weer inlevert, telt als 1 wissel.
Tijdelijke actieprijs t/m 31 december 2005: slechts € 23,95 per maand gedurende de eerste 6 maanden, daarna € 26,95 per maand.

Speciale actieprijs t/m 31 december 2005 bij betaling in één keer: slechts € 279,- per jaar.

Gemakkelijke en snelle aanmeldprocedure: doorloop op deze site stap voor stap onze
gemakkelijke aanmeldprocedure. Uiteraard loopt die vrijwel volledig via Internet, zodat het lekker snel gaat.

Heb je gebruik gemaakt van een Skiq inschrijffolder bij Primera en die afgegeven bij een Primera winkel, dan bevestigen wij per e-mail de door jou in die folder doorgegeven informatie m.b.t. jouw abonnement en loopt de aanmeldprocedure vanaf dan verder internet.

Ook koopgames: als abonnee heb je automatisch het recht om in onze webshop de nieuwste games en accessoires te kopen (ook voor PC). Voor veel lagere prijzen dan bij anderen!

Eerste keer games afhalen: zodra we jouw abonnementsgeld ontvangen hebben, kun je online jouw bestelling aan ons doorgeven. Bestel je vóór woensdag 12.00 uur, dan kun je je games en/of koopaccessoires de zaterdag erna ophalen bij één van de 320 Primera winkels van jouw keuze (check de openingstijden). Neem de eerste keer jouw contract met Skiq mee naar de winkel, samen met een geldig legitimatiebewijs. Maak tevoren een print out van je bestelling zodat je in de winkel kunt aantonen wat je besteld hebt. Veel gameplezier!

Games omruilen & games en accessoires kopen: maak telkens tevoren een print out van jouw bestelling (huurgames en/of koopgames en/of koopaccessoires) zodat je in de winkel kunt aantonen wat je besteld hebt. Veel gameplezier!

Keiharde garantie: met Skiq zit je nooit zonder games. Blijkt bij het afhalen of omruilen in de Primera winkel dat wij iets verkeerd gedaan hebben (bijv. een onjuist of beschadigd product geleverd of niet alle door jou bestelde producten geleverd), dan zorgt Skiq voor correctie. De door jou tijdig (véér woensdag 12.00 uur) bestelde producten worden door Skiq dan binnen 4 uur, na de telefonische melding bij Skiq door de Primera winkel, rechtstreeks op jouw thuisadres afgeleverd, uiterlijk tot 22.00 uur. Dat geldt voor huurgames, maar ook voor koopgames en koopaccessoires. (hier link naar shop)

Vertrouwen & veiligheid: Skiq gaat uiterst zorgvuldig met jouw gegevens om en speelt die nooit door aan anderen. Bij ons zijn jouw gegevens absoluut veilig. Daar kun je op vertrouwen. Kijk ook op Vertrouwen en veiligheid.

Algemene Voorwaarden: natuurlijk gelden er van beiden kanten spelregels. Ook daarin zijn we heel open. Je moet bijvoorbeeld zorgvuldig omgaan met de bij ons gehuurde games en wij hanteren een opzegtermijn van 1 maand. Maar eigenlijk weten we wel zeker dat je, ook na de eerste 11 maanden, maar al te graag abonnee bij ons blijft.

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2005 12:04 ]

Verwijderd

Het is 12,95 voor het single abbo. Dus 1 spel inbezit. Toch wel aan de prijs. Voordeel is wel ten opzichte van een videotheek uitleen niet dat je hem weer terug moet brengen na 1 week.

Aan de andere kant bv. 12 x 12,95= 155.4 euro. Koop ik toch liever toch 3-4 games voor die ik zelf in bezit houd en dan misschien wissel (dus niet ruilen ;), want van ruilen komt huilen ) met vrienden.

Hoe gaan ze eigenlijk om met games waar je een CD-Key voor nodig hebt bv BF2 of Counter-Strike ?

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:25:
Het is 12,95 voor het single abbo. Dus 1 spel inbezit. Toch wel aan de prijs. Voordeel is wel ten opzichte van een videotheek uitleen niet dat je hem weer terug moet brengen na 1 week.

Aan de andere kant bv. 12 x 12,95= 155.4 euro. Koop ik toch liever toch 3-4 games voor die ik zelf in bezit houd en dan misschien wissel (dus niet ruilen ;), want van ruilen komt huilen ) met vrienden.

Hoe gaan ze eigenlijk om met games waar je een CD-Key voor nodig hebt bv BF2 of Counter-Strike ?
Als die op een console zijn met een key maakt het niet uit...
Tenzij je die game kopieerd, dan is die key ingebruik...
En pc games doen ze niet aan, dus hebben ze dat probleem ook niet... :)

• fonias
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:10
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:25:

((PC-titels alleen te koop in onze webshop).

Verwijderd

Topicstarter
Niemand dus ervaring ermee? Ik heb even wat beter gekeken en echt veel games voor de gamecube hebben ze ook weer niet die ik nog niet heb... een jaarabonnement gelijk is dus teveel van het goede...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 20:41:
Niemand dus ervaring ermee? Ik heb even wat beter gekeken en echt veel games voor de gamecube hebben ze ook weer niet die ik nog niet heb... een jaarabonnement gelijk is dus teveel van het goede...
Dat is dus ook mijn klacht, eigenlijk. Waarom niet per spel zelf, ala videotheek? Ze maken er natuurlijk minder winst op, maargoed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-10 15:57

Aidix

Geluidspietlut

Vergeet niet dat er geen tijdslimiet op het huren zit, en dat je een spel niet kan reserveren als een ander het al gereserveerd heeft. Dus voor hetzelfde geld moet je een half jaar wachten (en elke dag 2x checken) voor je een populair / zeldzaam spel kan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aidix schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 07:51:
Vergeet niet dat er geen tijdslimiet op het huren zit, en dat je een spel niet kan reserveren als een ander het al gereserveerd heeft. Dus voor hetzelfde geld moet je een half jaar wachten (en elke dag 2x checken) voor je een populair / zeldzaam spel kan spelen...
Yep, en reserveren kan niet. Er staat bij uitgeleende games een tekst: op korte termijn weer beschikbaar.... tja, wat is op korte termijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-05-2016

I-1

Hoi,

ik krijg net een mailtje van SKIQ met hetvolgende bericht:

Beste Skiq leden,

Tot onze grote spijt zijn wij helaas genoodzaakt om onze verhuuractiviteiten vooralsnog voor enige tijd op te schorten.
Dit houdt voor jou in dat wij voorlopig geen verhuurgames aan jou kunnen leveren .

Wij zijn met man en macht bezig om de huidige onvoorziene problemen op een zo kort mogelijke termijn op te lossen en informeren je uiteraard zo snel mogelijk. Uiteraard hebben we jouw betaling, als deze al is afgeschreven. inmiddels teruggestort op je rekening en is jouw contract bij deze ontbonden.

Binnenkort zullen we met een alternatief komen voor deze tijdelijke onderbreking van onze verhuuractiviteiten. Houd je mailbox scherp in de gaten want jij bent een van de eerste die we hiervan op de hoogte zullen brengen.

Onze excuses voor het tijdelijk ongemak. Zodra wij onze verhuuractiviteiten kunnen voortzetten zullen we je opnieuw vragen lid te worden van Skiq.

Met vriendelijke groet,

Het Skiq team.

Het was te verwachten ...maar al zo snel???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-05-2016

I-1

hebben jullie misschien wat nieuws waarom dit is?

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:08

nFo

Bij de reacties van: http://www.emerce.nl/nieuws.jsp?id=806228

Zag ik dit staan:

HvH
donderdag 1 september 2005 (13:31)

Net komt naar buiten dat ze de games verhuren zonder toestemming van de rechthebbenden. Skiq heeft met niemand contact hierover opgenomen. NVPI en NSIVE overwegen juridische stappen.

Tsjonge, zet je iets zo groot op en dan struikelen over zoiets onbenulligs.

Ict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vreemd toch dat de site wel in de lucht blijft, gelukkig dat ik niet gelijk gehapt heb zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch jammer, ze hadden in de webshop bij de toebehoren psp, logitech amp (die speakers) voor maar 38 euro, maar dan moet je wel eerst lid zijn....anders betaald je 59 euro (net als overal).
Pagina: 1