De nieuwe search en IE = no go

Pagina: 1
Acties:

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Hier op school is er enkel IE, en tjah, die doet moeilijk :)

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/betapics/got_bug.JPG

March of the Eagles

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dan zet je de zoekbox toch meer naar onderen in je layoutsettings?

Dit is gewoon een IE-bug waar weinig tegen te doen valt, en gezien het feit dat de standaard positie van de searchbox onderaan de update trackers is voel ik er weinig voor om hier workarounds voor te gaan inbakken. De enige workaround hiervoor is ook de selects verbergen op het moment dat daar een element overheen moet vallen - hetgeen ook maar een plakband-oplossing is...

[ Voor 77% gewijzigd door crisp op 08-09-2005 12:08 ]

Intentionally left blank

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-02 10:10
crisp schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:04: De enige workaround hiervoor is ook de selects verbergen op het moment dat daar een element overheen moet vallen - hetgeen ook maar een plakband-oplossing is...
Dat gebeurt toch ook al met de Flash banners? Sowieso gebeurt het hier op got al.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

djluc schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:31:
[...]
Dat gebeurt toch ook al met de Flash banners? Sowieso gebeurt het hier op got al.
Ja, maar die banners staan bij iedereen op die plek, dus daar kom je dan niet onderuit...

Intentionally left blank

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
crisp schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:04:

Dit is gewoon een IE-bug waar weinig tegen te doen valt, en gezien het feit dat de standaard positie van de searchbox onderaan de update trackers is voel ik er weinig voor om hier workarounds voor te gaan inbakken. De enige workaround hiervoor is ook de selects verbergen op het moment dat daar een element overheen moet vallen - hetgeen ook maar een plakband-oplossing is...
Hm nee, ik heb hem liever bovenaan :) Maar IE gebruik ik enkel op school (niet veel dus), maar ik wou het toch even melden ;)

March of the Eagles

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

crisp schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:04:
[
Tsja, of je zorgt ervoor dat zodra iemand IE gebruikt dat de searchbox daar niet kan staan ;)
In principe heeft Hacku wel een punt, wij bieden die mogelijkheid, dan moet 'ie ook goed werken :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb ook een punt: browsers moeten gewoon goed werken ;) :P

Intentionally left blank

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
:+ We zien wel wat IE7 beta 2 zal geven.

March of the Eagles

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Hacku schreef op donderdag 08 september 2005 @ 23:08:
:+ We zien wel wat IE7 beta 2 zal geven.
offtopic:
* RobIII popelt op IE7 (B2/Final) Afbeeldingslocatie: http://www.limburg.demon.nl/dance.gif
Als ik het zo hoor wat ze allemaal gefix0red zouden hebben dan gaat het de goede kant op!

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 08-09-2005 23:28 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1