Dit is gewoon een IE-bug waar weinig tegen te doen valt, en gezien het feit dat de standaard positie van de searchbox onderaan de update trackers is voel ik er weinig voor om hier workarounds voor te gaan inbakken. De enige workaround hiervoor is ook de selects verbergen op het moment dat daar een element overheen moet vallen - hetgeen ook maar een plakband-oplossing is...
[ Voor 77% gewijzigd door crisp op 08-09-2005 12:08 ]
Intentionally left blank
Dat gebeurt toch ook al met de Flash banners? Sowieso gebeurt het hier op got al.crisp schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:04: De enige workaround hiervoor is ook de selects verbergen op het moment dat daar een element overheen moet vallen - hetgeen ook maar een plakband-oplossing is...
Ja, maar die banners staan bij iedereen op die plek, dus daar kom je dan niet onderuit...djluc schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:31:
[...]
Dat gebeurt toch ook al met de Flash banners? Sowieso gebeurt het hier op got al.
Intentionally left blank
Hm nee, ik heb hem liever bovenaancrisp schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:04:
Dan zet je de zoekbox toch meer naar onderen in je layoutsettings?
Dit is gewoon een IE-bug waar weinig tegen te doen valt, en gezien het feit dat de standaard positie van de searchbox onderaan de update trackers is voel ik er weinig voor om hier workarounds voor te gaan inbakken. De enige workaround hiervoor is ook de selects verbergen op het moment dat daar een element overheen moet vallen - hetgeen ook maar een plakband-oplossing is...
Tsja, of je zorgt ervoor dat zodra iemand IE gebruikt dat de searchbox daar niet kan staancrisp schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:04:
Dan zet je de zoekbox toch meer naar onderen in je layoutsettings?
[
In principe heeft Hacku wel een punt, wij bieden die mogelijkheid, dan moet 'ie ook goed werken
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Intentionally left blank
* RobIII popelt op IE7 (B2/Final)

Als ik het zo hoor wat ze allemaal gefix0red zouden hebben dan gaat het de goede kant op!
[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 08-09-2005 23:28 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij