Toon posts:

Ik kom er nog steeds niet uit

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al 2 keer eerder gepost maar die zijn gesloten en ik kom er nog niet uit. De map mijn documenten is van mijn bureaublad verdwenen en ook uit mijn verkenner en ik kan hem niet terug vinden of plaatsen. Ook niet Bureaublad->rechtermuisknop->eigenschappen->bureaublad->en dan min documenten aanvinken, dit werkt niet want mijn documenten staat er niet tussen. Ik heb alle optie tabbladen doorgezocht of er ook iets te vinden is en of te resetten maar dit wou ook niet. Ik snep niet waarom windows 2000 het me zo moelijlijk maakt terwijl een mapje terug zetten mij niet echt moelijk lijkt (maja Windows :'( ). Ik hoop dat er iemand reageert die dit ook wel eens heeft gehad. Misschien als je windows XP hebt kun je het heel makkelijk weer aanvinken dus jah iemand die het snapt met windows 2000 UK??

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-03 13:47
Bestaat C:\Documents & Settings\username\My Documents wel als directory? Dat is namelijk waar alles opgeslagen wordt. Hier kan je dan een snelkoppeling van maken richting bureaublad.

Verwijderd

Topicstarter
Hier staat wel een map, als ik die kopieer naar het bureaublad dan komt er dus een snelkoppeling te staan maar dan staat hij nog steeds niet in de verkenner. Als je bijv: op mijn computer klikt moet er een map staan "Mijn Documenten", maar die is bij mij dus ook weg en zie ik hem ook niet meer als ik iets opsla via word of elke andere applicatie.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2005 11:48 ]

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-12-2025

SuBBaSS

-has Ryzen

Elektra, hoe kan het dat het zomaar "verdwenen" is? Het mapje gaat niet uit zichzelf weg toch? Was je een goeie schoonmaakbeurt aan het houden ofzo en heb je het daar per ongeluk gewist? Als je nog weet wat je gedaan hebt, kun je gewoon stappen terug doen.
Heb je verder niet toevallig een systeemherstelpunt van niet zo lang geleden staan op je pc? Kun je hem altijd nog weer terugzetten naar een moment waarop het mapje er nog wel was.

Het is niet voor niets dat je andere topics gesloten zijn, vooral niet als je ze schijnbaar lukraak in fora post. Hier hoort hij zeker niet, dit is voor Software Algemeen of Windows Operating Systems.

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-03 13:47
SuBBaSS schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:46:
Het is niet voor niets dat je andere topics gesloten zijn, vooral niet als je ze schijnbaar lukraak in fora post. Hier hoort hij zeker niet, dit is voor Software Algemeen of Windows Operating Systems.
Niet aardig: Elevator zegt juist dat het hier moet: Mijn Documenten verwijdert, help. Ieder zijn mening ;).

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Open mijn computer --> ga dan naar Tools --> Folder Options --> View --> Show My Documents on the desktop aanvinken....

Verwijderd

Topicstarter
SuBBaSS schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:46:
Elektra, hoe kan het dat het zomaar "verdwenen" is? Het mapje gaat niet uit zichzelf weg toch? Was je een goeie schoonmaakbeurt aan het houden ofzo en heb je het daar per ongeluk gewist? Als je nog weet wat je gedaan hebt, kun je gewoon stappen terug doen.
Heb je verder niet toevallig een systeemherstelpunt van niet zo lang geleden staan op je pc? Kun je hem altijd nog weer terugzetten naar een moment waarop het mapje er nog wel was.

Ik ben op stage bij een Automatiserings bedrijf en een of andere man die ons belde heeft dit probleem, ik denk dat die vent gewoon 8)7 is. Wij (experts) komen er op dit moment ook niet uit. ;)

Verwijderd

Topicstarter
ShellGhost schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:51:
Open mijn computer --> ga dan naar Tools --> Folder Options --> View --> Show My Documents on the desktop aanvinken....
BEDANKT!! Deze werkt!! :) :) :)

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-12-2025

SuBBaSS

-has Ryzen

sjroorda schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:48:
[...]

Niet aardig: Elevator zegt juist dat het hier moet: Mijn Documenten verwijdert, help. Ieder zijn mening ;).
Oepsie, tegen een modje ga ik natuurlijk niets inbrengen (hoewel ik het nog steeds niet logisch vind. :+). Just ignore me.
En het werkt nu ook voor je, wat wil je nog meer!

[ Voor 48% gewijzigd door SuBBaSS op 08-09-2005 12:02 ]

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Alstu... :)
En goed onthouden voor de volgende keer... :P

Verwijderd

Topicstarter
SuBBaSS schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:57:
[...]

Oepsie, tegen een modje ga ik natuurlijk niets inbrengen (hoewel ik het nog steeds niet logisch vind. :+). Just ignore me.
En het werkt nu ook voor je, wat wil je nog meer!
Wat ik nog meer wil?? das geen moelijke vraag >:)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dit hoort niet helemaal hier, en de topictitel is ook niet bepaald best. ;) Neem nog even de Algemene gedragsregels (Netiquette) door om even na te lezen wat we hier van je verwachten, dit voldoet namelijk niet helemaal aan onze eisen. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.